آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

روزهای پایانی سال

1398/12/19 22:57
نویسنده : آیداکوچولو
644 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

خب این روزا قصه قصه ی کروناست منم از اول اسفند دیگه پیش دبستانی نرفتم و توی خونه قرنطینه هستم فقط دوبار از خونه رفتم بیرون یه بار تولد سوگندی و یه بارم خونه ی مادر جونم 

خودم رو با کاردستی درست کردن کارتون دیدن نقاشی کشیدن بازی کردن و اگه هوا خوب باشه دوچرخه بازی تو حیاط سرگرم می کنم 

و با اینا کرونا رو سر می کنم

عزیز جونم همچنان بیماره و مامانی تقریبا همه ی وقتش رو با عزیز می گذرونه و بابایی بیشتر پیش منه

قبل از تعطیلی پیش دبستانی توی بهمن ماه یه تولد گروهی برای بچه های متولد زمستان گرفته شد که خیلی خوب بود و خیلی بهمون خوش گذشت

سال رو به پایانه و سال جدید و نوروز در راه.

کاش اتفاقای خوبی بیفته و حال همه تو سال نو بهتر باشه

و اما عکسها

اول عکسهای تولد سوگندی

و عکس از تولد گروهی بچه های زمستان پیش دبستانی

من پیش کیکم 😀

و بازم من و سوگندی یه روز دیگه.

و عکس من برای چالش لبخند در کانال پیش دبستانی

و نقاشی برای بابایی عزیزم

و سرگرمی در روزهای قرنطینه

کاردستی ساختن همراه با خانم بهار

و من و سوگندی در حال فیلم دیدن

و من در خواب که کماکان پیش مامانی می خوابم و عروسک هم کنارم می خوابونم

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)


20 اسفند 98 0:54
بالاخره پست گذاشتین خاله جووون💝💝
شاد باشین💫
تولد سوگند خانوم دوست داشتنی مبارک باشه💝افرین ایدای ناز و خوشگل که با نقاشی و کادرستی خودتو مشغول میکنی💠
آیداکوچولو
پاسخ
ممنونم💖
❤️Maman juni❤️Maman juni
20 اسفند 98 15:43
اي جونه دلم لبخندشو😍
عمه فروغعمه فروغ
23 اسفند 98 12:44
شاد و سلامت باشی آیدا گلی😘
به امید روزای قشنگتر برای هممون❤
آیداکوچولو
پاسخ
۷ممنونم💖🙏