آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مسافرکوچولو

نوروز ۹۹

1399/1/6 15:48
نویسنده : آیداکوچولو
681 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سال نو مبارک 

امیدوارم سال جدید حال همه ی مردم بهتر باشه و سالی پر از اتفاق های خوب پیش روی همه باشه

مامانم با همه ی بی حوصلگی هاش و درگیریش با مراقبت از عزیز جونم، اما همه کارای مربوط به عید رو انجام داد از خونه تکونی برای خودمون و برای عزیز جونم

تا خرید لباس عید برای ما و تا همه ی خریدهای مربوط به عید و هفت سین و...

شب چهارشنبه سوری دایی اینا و مادر جون اینا و عزیز جونم پیش ما بودن و خیلی به من خوش گذشت، شب عید هم با همگی بودن و سوگند شب پیش من خوابید و تا نصفه شب تعریف کردیم و خندیدیم و خوش گذروندیم دو تایی، صبح زود هم مامانی بیدارمون کرد که اماده بشیم برای سال تحویل 

امسال باران پیش ما نبود و به همین دلیل همه ناراحت بودیم

خلاصه سال تحویل شد و کلی عیدی گرفتیم سوگند اینا ظهر هم پیش ما موندن و مامان و باباش بعد از نهار رفتن و سوگندی تا شب پیش من بود و کلی بازی کردیم

و اما عکسها

اول هفت سین ما💖😍

 

و عکس و پیام تبریک من در کانال پیش دبستانیم💖🤗

و این عکس رو هم بارانی با هفت سین گرفته بود و برامون فرستاد چه حیف که کرونا از هم دور نگهمون داشت شب عید😔

و اما عیدی ها مامان و بابام برام یه گوشواره و یه خونه ی اسباب بازی گرفتن و داداشی ۱هن ۱۵۰۰۰۰تومن عیدی دادن

و این ادم برفی کوچولو رو در سومین روز از بهار ساختم که کلی برف بارید

و روز پنجم نوروز و شکستن قرنطینه و در حال رفتن به منزل مادرجون برای عید دیدنی

ابن عکسا هم مال یه روزیه که مامانی با خاله حدیث سوگند کار داشت منم باهاش رفتم خونشون و یک ساعت بازی کردیم

این عکسها رو که امروز دارم به این مطلب اضافه می کنم مربوط به سیزده به دره که دایی اینا مادر جون اینا و عزیز مهمون ما بودن 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


17 اردیبهشت 99 19:13
عیدتون مبارک باشه💗💗 همیشه به خوشی دخترزیبا💓💜💓