آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

اسفند🥶

1402/12/29 13:47
نویسنده : آیداکوچولو
135 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اول یه عکس زیبا یه روز برفی من و جمع گرم و صمیمی همکلاسی‌هام و معلم عزیزم

اسفند سرد زمستانی رو پشت سر گذاشتیم اما چون تقریبا همه سرماخوردگی داشتیم برف بازی نرفتیم فقط یه چندتا عکس تو کوچه م حیاط گرفتم

اتاقم که گردگیری شد مامان ملافه‌های جدیدم رو انداخت

و آیدا به وقت خانه‌تکانی

و اولین عیدی از طرف مامان و بابا و داداشی

یه شب خونه دایی‌اینا همه رو میز شام خوردن من و سوگند دوتایی رو زمین

یه روز که تو آفتاب با عینک آفتابی درس می‌خوندم

حمام عید عروسک‌ها البته فقط یه تعدادشون😖

و جوجه‌کباب جمعه

خرید عید من😍😍

نقاشی قشنگی که از مامان و بابام کشیدم

عکس‌های آخرین روز مدرسه در سال ۱۴۰۲


و عیدی که خانم رادفر و خانم قنبری دادن

و این هم جایزه‌ی دختران شایسته‌ی کلاس؛ من و ثمینا ♥️😍

و شب چهارشنبه‌سوری مادربزرگها و دایی‌اینا مهمون ما بودن و کلی خوش گذشت

شام رو من و ترنم و سوگند رو میز آشپزخونه خوردیم..

و آتیش‌بازی

و یه‌روز با مامانم رفتیم بیرون برای دیدن بازار عید

هفت‌سینی که خودم درست کردم برای اتاقم و کاکتوس قشنگم

و لب‌تاپم که خیلی سخته بتونی با شکل سازی روش کلمه بسازی

و ۲۷ اسفند بالاخره مامانیم پا روی قلبش گذاشت و رفتم موهام رو کوتاه کردم

قبل از رفتن

و آرایشگاه

و آیدای بعد از کوتاهی

تو مسیر برگشت با المان‌های نوروزی عکس گرفتیم

یه روزم با سوگند و ترنم رفتیم بلوارگردی

امیدوارم سال خوب و خوشی پیش‌روی همه‌ی مردم به خصوص بچه‌ها باشه🙏♥️🙏

پسندها (1)

نظرات (0)