آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

دی❄️

1402/10/30 18:48
نویسنده : آیداکوچولو
161 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولدم در مدرسه

من و نرگس جون

من و پانیذجون

من و آینازجون

من و هستی جون

من و ثمیناجون

من و خانم قنبری جونم♥️

شب تولدم رفتیم رستوران سنتی نبی‌خان

و قرار چهارشنبه‌ها خونه‌ی عزیزجونم با بچه‌ها

و روز مادر خونه عزیزجون

و خونه مادرجونم هم چهارشنبه شب رفتیم کادو بردیم؛ من و بابا داریم میرقصیم

و اینجا نشستم روی کانتر آشپزخونه

و تولد سوگند و ترنم

و بالاخره برف اومد


 

اواخر دی خاله‌جون البته بدون باران( بارانی اردوی مشهد بود با مدرسه) اومد پیشمون و برای من و سوگند و ترنم تولد گرفت


و شبی که رفتیم خاله رسوندیم راه‌آهن

و قرار آخر هفته‌ها خونه‌ی عزیزجون

پسندها (1)

نظرات (0)