آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

زمستانی که در حال گذر است

1398/11/6 16:18
نویسنده : آیداکوچولو
664 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم 

این روزا به کاردستی خیلی علاقه دارم و از کاردستی ساختن سیر نمی شم

هنوزم عزیز جونم بیماره و کلا مامانم بی حوصله ست این ماه هم عکس ماهگرد نگرفتم

فقط یه روز که برف اومد ادم برفی ساختم و چندتا عکس گرفتم

دو تا از دندونای شیری بالام افتادن که تو یکی دو تا از عکسا مشخصن

پیش دبستانی رو خیلی دوست دارم و اونجا خیلی خوشحالم

این دو تا عکس مال روزیه که رفتم آتلیه عموفرشید عکس یادبود تولد بگیرم

واین نقاشی هم خودم رو در حال دوچرخه سواری کشیدم😍

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)


4 اسفند 98 19:09
ایداجونی چقدر  خوشگل شدی با تیپ زمستونی😘😘 موهات هم چه ناز و روشنن😘 از چشم حسودا دور بمونی😘