آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافرکوچولو

تولد ۶ سالگی

1398/10/1 23:55
نویسنده : آیداکوچولو
504 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا مامانی کلا حال و حوصله نداره

ولی همزمان با شب یلدا یه مهمونی کوچولوی تولد برای من گرفت هفت روز زودتر از تولدم

عزیز جونم دایی حسن اینا اقدس خانوم و مادر جون و مامان جون هم مهمانمون بودن

و اما عکس ها

این النگو کادوی مامان و بابام هستش

بقیه ی کادوهام هم

۲۰۰۰۰۰تومن عزیز جونم، ۲۰۰۰۰۰تومن مامان جونم، دستبند طلا خاله و بارانی که البته قبلا بهم داده بودن و خودشون نبودن، ۴۰۰۰۰۰ تومن دایی علی که خودشون نبودن، ۱۰۰۰۰۰ تومن دایی حسن، بلوز شلوار و ۳۰۰۰۰۰تومن داداش امیدم، شلوار مخمل صورتی اقدس خانم؛ کلی کاردستی دست ساز و جی جی وی جی هم با یه نقاشی زیبا سوگند بهم هدیه داد

مامانی برای من و سوگند و ترنم بادکنک هلیومی گرفته بود که بعد از جشن آرزوهامون رو نوشتیم بستیم بهشون و فرستادیمشون هوا

تولدم بهم خیلی خوش گذشت🙂

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)


17 دی 98 21:08
ایدای خوشگل چه قدر بزرگتر شدی😗😗 امیدوارم به همه آرزوهات برسی فرشته ی مهربون😗 
mahyamahya
29 اسفند 98 15:20
👌سلام گلم من وب دومم رو تازه باز کردم لطفا دنبالم کنید با اینکار از من حمایت میکنین 😘                                   😍یادت نره هاااااا خیلی خوشحالم میکنی😅                                                          🙏   دنبال شدید🍀