آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۳۳ تا ۳۴ ماهگی

1395/7/18 16:16
نویسنده : آیداکوچولو
1,316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماه رنگهای آبی قرمز زرد سبز صورتی آبی ونارنجی رو یاد گرفتم هرچند گاهی باز اشتباه می کنم واین برای من یه تحول بزرگ محسوب میشه

فرم صدام یهو تغییر کرده انگار پخته تر شده صدام؛عاشق ترشی وخیار شور وخصوصا زیتونم هویج وکلم ونارنگی وکلا میوه وسبزیجات رو دوست دارم همچنان میونم با غذا خیلی خوب نیست،ولی شیر رو بهتر از قبل می خورم ومامانم از این بابت واقعا خوشحاله

یهو به کارتون علاقمند شدم وبرخلاف قبل که اصلا اهل تلویزیون نبودم جدیدا گاهی کارتون میبینم که البته مامانم زمانش رو کنترل می کنه

 جدیدا علاقمند شدم اسامی رو از مامانم دائم می پرسم مثلا اسم عزیز چیه اسم خاله چیه اسم عمه چیه...بعد ازاینکه فهمیدم اسم عزیز جونم اختر خانومه به محض اینکه دیدمش گفتم اختر خانوم به من یه شکلات می دی لفطاچشمک

یه کلماتی رو جابه جا میگم حروفشون رو مثلا لفطا به جای لطفا ،مرهبون به جای مهربون ،شرح بازی به جای شهر بازی ،کبش به جای کفش ،قالمنه به جای قابلمه ،خطنگ داغ به جای خطر ناک ،شلباد به جای شلوار ،اشبدا به جای اشتباه و...

واما عکس ها

من وسوگندی وکیف کولی هامون

من وسوگندی

من وجناب خان(جناب خان مال داداشیمه)

 جناب خان

من واین گوجه های زیبا که واسه رب گرفته بودیم

من وگوجه

رب پزون

رب پزون

من ودوستام ترنم ودینا

من ودوستام

من ودوستانم

من وپریا کوچولو ورضا کوچولو

من وپریا ورضا

من توی حسینیه در حال شیطنت

حسینیه

من در مراسم تاسوعای حسینی

تاسوعای حسینی

مراسم شام غریبان حسینی

شام غریبانق

آیدا در حال جارو زدن پله ها؛کفشاش رو هم طبق معمول اشبدا(اشتباه)پوشیده

جاروزدن

وآیدا خانوم درس خون که ستاره رو خواب کرده وداره مشق می نویسه

درس

 اصرار دارم کفشام رو خودم بپوشم ودربیارم

کفش

پارک وشهر بازی وتاب سرسره توی روز پائیزی خلوت

بازی

یه روز صبح مامانیم برام صبحانه آورد وچشمم به عسل که افتاد ذوق زده گفتم عسلش قلبیهقلبعسل قلبی

مامان جون پریا کوچولو یه روز دعوتمون کرد به صرف آش رشته و مهمونی برای پریا کوچولو که رفتیم وخیلی خوش گذشت یه عالمه بازی وشیطنت کردیم با بچه ها

من وترنم

من وبچه ها

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هانیه
10 آبان 95 17:06
1000 ماشااله به این دخمل شیطون و شیرین زبون آفرین که رنگ ها رو یاد گرفتی
mahyamahya
12 خرداد 97 14:39
چه دخمل شیطونی