آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

۳۴ماهگی

1395/8/7 18:22
نویسنده : آیداکوچولو
7,580 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروز ۳۴ ماهه شدم

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

 

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

۳۴ماهگی

 ۳۴ماهگی

مامان نوشت:من نمی دانم چه شد یا از کجا پیدا شدی

فقط خوب کردی امتداد من شدی...خوب کردی

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

Tara
8 آبان 95 21:10
سلام ایام به کام امیدوارم که به وبلاگ من هم حسن توجهی داشته باشید و از شکلک ها استفاده کنید سپاس از شما
مامان هانیه
10 آبان 95 16:46
آیدا جون 34 ماهگیت مبارک عزیزم.ان شالله همیشه تندرست باشی
مامان زهره
28 آبان 95 7:37
به به چه عکسهای خوشکلی و چه مادر و دختر خوشتیپی معلومه بانوی با سلیقه ای هستید هم واسه خودتون هم واسه آیدا کوچولوی نازمون