آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

۳۳ماهگی

1395/7/7 20:42
نویسنده : آیداکوچولو
4,026 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروز ۳۳ ماهه شدم

امروز رفتیم لالجین پایتخت سفال جهان هم گردش هم خرید هم بازی هم رستوران

این ابتدای سفر که تو این پارک ایستادیم وصبحانه خوردیم

۳۳ماهگی

شروع سفر

شروع سفر

وشهر سفال جهان لالجین

سفال

لالجین

لاک پشت سفالی

 رستوران سنتی بوعلی که جاتون خالی یکی از زیباترین ودلنشین ترین رستورانهایی بود که تاحالا رفته بودیم

رستران

رستوران

رستوران

رستوران

من وبابا وداداشی

اینجام رفتیم یه پارک هم چایی ومیوه خوردیم هم بازی کردم

بازی

بازی

اینجام خسته شده بودم خوابیده بودم تو پارک

لالا

برایتان یک دنیا شادی آرزومندم

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان هانیه
9 مهر 95 15:30
33 ماهگیت مباااارک ایدا جونی ان شاالله همیشه به شادی و خوشی باشی عزیزم
فاطمه جونـــــــ♡
9 مهر 95 21:37
سلام وبتون خیلی خوبه خوشحال می شم به منم سر بزنید
مامان زهره
19 مهر 95 8:44
ای جووووووووووووونم چه عکس های خوشکلی. چقدر این تل سفید بهش میاااااااااااااااااااد و چقدر مثل فرشته ها خوابیده. خدا حافظ و نگهدارش باشه این آیداکوچولوی ناز و. منم آپیدم. با یه خبر خوووووووووووش
مامان آنیسا
19 مهر 95 15:18
33 ماهگیت مبارک خوشکلم
محجوب بانو
20 مهر 95 16:25
سلام عزیز دلم مبارک باشه 1ماهه دیگه به سن دخمل خوشکله اضافه شد انشالله همیشه سلامت باشه
تارا
26 مهر 95 12:02
ماشالا ب آیدا خانم خوشکل هزار ماشالا ایشالا زیر سایه مامان و باباش سلامت و شاداب باشه. چه ژستایی گرفته شیطون بلا
مامان نرگس
4 آبان 95 11:13
33 ماهگیت مبارک ایدا جان ماشاله به این دخمل خوشگل و خوش تیپ که حسابی بهش خوش گذشته