آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مسافرکوچولو

سفرنامه(فصل زیارتی)

1394/7/1 20:09
نویسنده : آیداکوچولو
1,096 بازدید
اشتراک گذاری

سلام واما سفرنامه ی زیارتی

اولین لحظه ی ورودم به حرم آقا امام رضاوسلام به امام رضای عزیزم

سلام

باب الجواد

امام رضا

حرم

حرم

حرم

من وآبجی سوگند یه عالمه مهر ورمی داشتیم ومهر بازی می کردیم

مهربازی

من فقط حاضربودم به آبجی بارانم دست بدم

دست

اینجا داخل یکی ازسقا خونه ها وایسادم

سقاحونه

داخل صحن

داخل صحن

با آبجی سوگندم رفتیم رو منبر

منبر

ضریح مطهر

حرم

پنجره ی فولاد

پنجره فولاد

ایوون طلا

ایوون طلا

ایوون طلا

ایوون طلا

مناجات

مناجات

گنبد طلا

گنبدطلا

گنبدطلا

گنبدطلا

سقا خونه ی اسماعیل طلائی وکبوترای حرم

سقاخونه اسماعیل طلائی

گنبد طلا

گنبد طلا

اینجا شب آخری هست که رفتیم زیارت وطولانی موندیم ومن خوابم برد اینجا خداحافظی با امام رضای عزیزمه

خداحافظی

برای یادگاری یه عکس حرمی گرفتم که از اولی که رفتیم عکاسی یه نفس گریه کردم ،خوب از آقای عکاس ترسیده بودم آخه! خلاصه این عکس شد نتیجش

عکس حرمی

این بود خلاصه ای از ماجرای سفر ما امیدوارم هر کسی آرزوی این سفر زیبا رو داره به آرزوش برسه ودر آخر متشکرم از داداشیم که پیشنهاد اولیه رو داد وممنون از خاله که همه ی زحمات سفر به عهدش بود امیدوارم هردوشون هر حاجتی که از امام رضای عزیزم طلبیدند به زودی برآورده بشهآرام

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان هانیه
2 مهر 94 18:09
سلام عسلم زيارتت قبول باشه خيلي عكساي خوشگلي گرفتي قربون اون چادر سرکردنت، اخه چقدماهيييييييييييييييييي تو
بابای ملیسا
3 مهر 94 0:52
با سلام . وقت بخیر. از شما دعوت میشه تا دلنوشته های یک پدر برای دخترش رو ملاحظه بفرمائید . کلی عکس ملیسا خانم تو این پست گذاشته شده . ممنون میشم اگر با تشریف فرمائیتون کلبه کوچیک و مجازی ملیسا جان رو منور و با گذاشتن یک خط خاطره ، روزهای قشنگ آینده رو با رنگهای شاد و خوشرنگ مزین بفرمائید . منتظر حضور شما هستیم. با تشکر بابای ملیسا.
مامان نرگس
5 مهر 94 21:29
عزیزززززززززززم چه ناز و خانم افتادی توی عکست.... خیلی با چادر ناز شدی..... خوبه چادر رو میذاری روی سرت بمونه.....من که هنوز نتونستم چادر و رو سر فروزان نگه دارم عکس بگیره
ترنم
8 مهر 94 12:37
زیارت قبول عزیزم من و امیر مهدی هم یه سفر 11 روزه به مشهد و شمال داشتیم سر فرصت مناسب مینویسم
مامان مهنا
11 مهر 94 1:02
زیارتت قبول عزیزم ماه شدی باچادر امام رضا همیشه نگهدار تو و همه کوچولوها باشه امین
مامان زهره
12 آبان 94 19:21
زیارتت قبول گل من