آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

من واولین 13 به در

1393/1/13 19:55
نویسنده : آیداکوچولو
349 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

سیزدتون به در وغم هاتون در به در...

امیدوترم سیزده به در به همه ی بچه ها حسابی خوش گذشته باشه

امروز ما با دائیم اینا وعزیز جونم اینا رفتیم سیزده به در

پیشنهاد مامانی به خاطر من پارک بود ولی بابا ئی گفت بریم صحرا

رفتیم وبارون شروع شد وما چادر زدیم وآتیش روشن کردیم وکلی خوش گذشت واینم عکساش

13 به در وآتیش وآیدا

سیزده به در

آیدا وچادر وشکوفه

من وآبجی سوگند وبابا

من وشکوفه ها

من وشکوفه ها

تا بعد بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان راضیه
11 اردیبهشت 93 9:49
سلام مرسی به وب دخمل کوچولوم سر زدین و خوشحالم کردین که لینکم کردین...بااجازه منم شما را لینک میکنم