آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

3ماهگی/نوروز/سفر

1393/1/7 19:35
نویسنده : آیداکوچولو
340 بازدید
اشتراک گذاری

سلام/من آیدا کوچولو امروز 3ماهه شدم

آیدا3ماهه

آیدا3ماهه

آیدا3ماهه

حالا یه ذره بریم عقب تر

 اینجا سفره ی هفت سینمون هست واین تی تیشی که تنمه رو هم خاله جون برام عیدی گرفته

هفت سین ما

هفت سین ما

اینم سبزه های من وداداشی که عزیز جونم برامون سبز کرد

اولین سبزه

عیدنوروز رو کنار مامان وبابا وداداش وخاله جون وخانواده دائی جون وخانواده وعزیزجونم گذروندیم ومن اولین دشت عید رو از عمو محسنم گرفتم که یه تراول پنجاه هزار تومنی بودودرکل بهم خوش گذشت ومن برای اولین بار سفر رفتم به مقصداراک خونه ی دائی علی جونم/

اولین سفر

اولین سفر

اولین سفر

وکنارهفت سین خونه ی دائی علی/ زن دائی واسم اسفنددودکرد وروی لباسم هم نقل ریخت ویه تی تیش خوشگل هم بهم هدیه داد ودائی علی هم بهم پنجاه هزار تومن عیدی داد

هفت سین زن دائی

واینجام باغ دائی وشکوفه ها

این تی تیش خوشگل رو زن دائی وآبجی هانیه واسم هدیه گرفتند

باغ وشکوفه

باغ وشکوفه

باغ وشکوفه

باغ وشکوفه

اینجام من وبابائی ومنقل وآتیش وچای آتیشی که عمومحسن برپاکرده بود

چائی آتیشی

عیدهمه مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)