آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مسافرکوچولو

تابستان است…

1400/4/6 20:54
نویسنده : آیداکوچولو
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام این عکسا رو توی مدرسه انداختیم 

رفته بودیم برای کلاس جبرانی تابستان

یه روز خوب که رفتیم روستا همراه مبینا

یه روز خوب که با دوستان مامانی و دوستان خودم رفتیم بعد از مدتها پارک


من و بابایی و‌مامان جون« مادربزرگ بابایی»

یه روز رفتیم پارک بانوان با همکلاسی هام و مامان ها و خانم زرگران درس کار کرد و‌بازی هم کردیم

یه روز که رفتیم سد و من کلی آب بازی کردم

و یه روز که رفتم دریاچه دوچرخه سواری

بعد از حدود دوسال مامانم مهمونی دوستانه گرفت و من و دوستام کلی بازی کردیم و خوش گذروندیم

و یه روز خوب که رفتم پارک و بعدش هم بعد از دوسال رفتم شهربازی

و یه روز گرم مردادی که رفتیم سراب گیان نهادند و من ساعت ها آب تنی و آب بازی کردم

و جشن تولد بارانی

و بعد از جشن تولد رفتیم با بچه ها بازی

و این یاکریم خوشگل و جوجه هاش همسایه‌ی ما هستن😍😍

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
31 مرداد 00 21:36
ماشاالله به این همه زیبایی خدا پشت و پناهش😘&hearts️
آیداکوچولو
پاسخ
ممنون🙏🌹