آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا کوچولو مشهور میشود

1393/8/23 10:15
نویسنده : آیداکوچولو
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته

من 9 ماهگیم یه عکس انداختم با مجله ی دانستنیهای داداشی

مامانیم اون عکس رو به مجله ی دانستنیها ای-میل کرد وعکس من شماره ی 116 مجله صفحه ی 120 چاپ شد وبدین سان من مشهور شدم

این اصل عکس

ماهگی ومطالعه

واین مجله

مجله ی دانستنیها

واینجا هم صفحه ی 120 مجله که عکس من چاپ شد

عکس من

عینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینکراضیعینک

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نرگس
24 آبان 93 1:34
واااااااااای خدا جون آیدا جونی مشهور شده عکست خیلی محشر شده آیداااااااااااا عینکشوووووووو ___________ ممنون خاله نرگس
مامان مهنا
24 آبان 93 15:49
اخی عزیزم چه بانمک افتاده
نامیلو
26 آبان 93 22:28
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
ترنم
28 آبان 93 9:29
عزیزم چقدر نازه تو این عکس مشهور شدی آیدا جان بهمون یه امضا میدی؟ __________ بهتون گل تقدیم میکنم خاله