آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

مراسم شیر خوارگان حسینی

1393/8/9 17:34
نویسنده : آیداکوچولو
237 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من امروز به اولین مراسم عزاداری رفتم ودر مراسم شیر خوارگان حسینی شرکت کردم رفتم تا با خانوم رباب وحضرت علی اصغر همدردی کنم

اینجا آماده شده بودم که برم این سربندی رو که بستم سال پیش که هنوز به این دنیا نیومده بودم زن دائیم از مشهد مراسم شیر خوارگان حسینی برام آورده بود که امسال خودم بستمش وتوی مراسم شرکت کردم

عزاداری

از اونجائی که من ومامانی بودیم وکسی همراهمون نبود مامانی خودش در حالیکه من بغلش بودم عکس ازم گرفت واسه همین خیلی نتونست عکس های خوبی بگیره

عزاداری

اینجا نذر نامه خونده شد وهمه داشتن دعا می کردن ویا حسین می گفتندعزاداری

عزاداری

عزاداری

آرامصلواتآرام

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مبینا
9 آبان 93 18:28
سلام مامان مهربون دخمل نانازی داری مبینا کوچولو هم امروز به مراسم شیر خوارگان حسینی رفته بود البته برای دومین سال اخه پارسال مبینا جونی تازه به دنیا اومده بود وبه این مراسم رفته بود ___________ سلام قبول باشه از همگی
مامی فاطمه
9 آبان 93 22:33
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامی فاطمه جون عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن بااجازتون مهرماه برنده پلاک طلا بودم امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/mamanefati
مامان مهنا
13 آبان 93 18:12
عزیزم ایشالله حضرت علی اصغرخودش نگه دارشما وهمه نی نی هاباشه
مامان نرگس
14 آبان 93 23:56
قبول باشه آیدا جونم ولی ما نتونستیم بریم آخه هم من و هم فرزوان مریض شدیم و فروزانم اصلا همکاری نمیکرد ___________ سلام خاله نرگس بلا دور باشه امیدوارم زود زودی خوب خوب بشین
ترنم
17 آبان 93 8:18
سلام آیدا قبول باشه حضرت علی اصغر خودش نگهدارت باشه عزیزم