آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

10ماهگی

1393/8/7 21:21
نویسنده : آیداکوچولو
273 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آیدا کوچولو امروز 10 ماهه شدم یعنی ماه هام دو رقمی شد

امروزظهر رفتم پارک وعکس های یاد بود 10 ماهگیم رو تو یه فضای پائیزی گرفتم

تواین عکس دارم خش خش برگارو می شنوم وحسشون میکنمبرگ پائیزی

واینجام دارم برگها رو با دستام لمس میکنم

برگ پائیزی

 

اینجام من وفضای پائیزی

10ماهگی

تواین عکس ها رو نیمکت نشستم

10ماهگی

10ماهگی

10ماهگی

10ماهگی

دست زدن پائیزی

10ماهگی

ودرحال گل چیدن

10ماهگی

اینجام با بابائیم کنار حوض آب ودارم به آب وبرگا اشاره می کنم

10ماهگی

روپل دارم آب رو تماشا میکنم

10ماهگی

لبخندپائیزی

10ماهگی

شادی پائیزی

10ماهگی

10ماهگی

مامان نوشت:هرچی آرزوی خوبه مال تو...

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان نرگس
8 آبان 93 10:25
قربون این دختر دو رقمی برم من که پاییزو با تموم وجود حس کرده هر چی آرزوی خوبه مال تو........... ____________________________________ ممنون خاله نرگس عزیز شما همیشه به من محبت دارید
مامان ساناز
19 آبان 93 0:57
ای جونم ... قربون این تیپ و این عینکت عزیزم.... به وبلاک ما هم یه سر بزنید خوشحال میشیم
مامان آینده
19 آبان 93 21:50
آخی ..... الهی ..... چه دخمل ناز و خوشگلی خدا حفظش کنه ماشاالله