آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از 8تا 9ماهگی

1393/7/5 16:57
نویسنده : آیداکوچولو
277 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من خیلی دختر آرومتری شدم ومنظم توی خواب وخوراک وبازی وخلاصه همه چیز

پر از احساسم که به شیوه ی خودم بروز میدم

بیشتر از هر کسی برای بابا یئ عزیزم

خیلی چیزها رو خوب می فهمم

حتی حرف های مامانی رو وقتی میگه می خوائیم بریم دد یا الان وقت به به خوردنه و

خلاصه خیلی خوب درک می کنم

یه وقتائی مامانی نگام میکنه ومیگه آیدا چرا اینقدر برای بزرگ شدن عجله داری؟!

خوب عجله دارم دیگه می خوام دنیا رو کشف کنم...

عاشق هر چیزی شبیه نخ هستم حالا می خواد به نازکی مو باشه یا ضخیمی سیم برق یا طناب لباس یا ریشه ی فرش!

موهای مامانی رو زیاد میکشم خوب دوست دارم این جوری باهاش بازی کنم

واما چند تا عکس ازیه روز که رفته بودم برای اولین بار شهر بازی وچند تا عکس گرفتم البته فقط عکس گرفتم

هیچ کدوم از این وسیله ها مناسب من نبود

ولی با فرمون لوکوموتیو قطار وفرمون ماشین خیلی با عشق بازی میکردم وبازی کردن بچه ها رو هم خیلی دوست داشتم

من و اسب چرخون

اسب

من سوار ماشین وفرمون بازی

ماشین

بازم ماشین بازی

ماشین بازی

اینجام سوار قطار

قطاربازی

اینجام تو قطار کلا جوگیر شده بودم وایستاده بودم تا دستام به فرمون راحت برسه

فرمون بازی

اینجام جلوی قطار نشستم ویه لنگه کفشم هم افتاده

قطار

وتاب بازی با یه تاب خطرناک

قطار

این عکسم لوس شدنمه وقتی بهم میگن لوس شو این شکلی میشم

آیدای لوس

اینم مال اولین نشستن هامه که مال قبله جا مونده بوده

نشستن

نشستن

واین عکس درست روزاولین  اول مهر من واولین فصل زیبای پائیزمنه که با مامانیم رفته بودم پیاده روی ونون سنگک می خوردم

اولین پائیز پر مهرم

واینجام از حموم اومدم ودیگه چون هوا خنک شده بعد از حمام باید روسری بپوشم ومن اصلا دوست ندارم بپوشم روسری

وشاکی خوابیدم

لالا

مامان نوشت:امسال پائیز ،حتما عاشقانه ترین پائیز من است با تو

می سپارمت به عشق می سپارمت به خدا...

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان مهنا
6 مهر 93 0:47
انشالله اولین پاییزت به زیبایی برگ های پاییزی باشه دختر ناز
مامان نرگس
7 مهر 93 10:09
قربون لوس شدنت...عزیزم عشق نون سنگک من...... به به چقده بازیییییییییی! ____________ مرسی خاله شما همیشه به من لطف دارین
ترنم
19 مهر 93 8:34
خوشگل خاله قربونت بشم چه خوشگل میشی وقتی لوس میشی