آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

9ماهگی

1393/7/7 12:08
نویسنده : آیداکوچولو
286 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آیدا کوچولو امروز 9ماهه شدم

امروز صبح به محض اینکه از خواب بیدار شدم شروع کردم به دس دسی کردن واین اولین دست زدن من بود

الان یه هفتست داداشی داره تلاش میکنه به من دس دسی وبوسیدن وبای بای یاد بده ومن امروز اولیشو خیلی خوب اجرا کردم  ومامانی رو اونقدر ذوق زده کردم که حواسش نبود فیلم وعکس بگیره از اولین دس دسی من

اونقدر مامانی ذوق کرد که من قاطی کرده بودم سرسری ودالی بازی ولوس لوس وخلاصه دس دسی وهمه چیزائی رو که بلد م رو تند تند انجام میدادم وخیلی صحنه ی باحالی شده بود!

_____________

من امروز تصمیم گرفتم یه ذره مجله ی داداشی رو بخونم احساس کردم دیگه 9 ماهمه وبزرگ شدم وباید کارای بزرگ بزرگ انجام بدم

ماهگی ومطالعه

9ماهگی ومطالعه

من همه ی امروز رو مشغول دس دسی کردن بودم

دس دسی

من امروز بعداز ظهر رو دل طبیعت زیبای پائیزی بودم

طبیعت

من بغل بابائی دل طبیعت

دل طبیعت

بازم من وطبیعت زیبا

دل طبیعت

دل طبیعت

مامان نوشت:خدای خوبم همه ی امروز دخترم مشغول تشویق شما بود بابت هدیه دادنش به ما

همه ی امروز را برای شما دست زد!

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دایانا
8 مهر 93 7:49
سلام خوشگل خانم. چه عکس های قشنگی در دل طبیعت. روحم تازه شد. دست مامانت درد نکنه. به من سر بزن و قول بده تو سایتم بچرخی و بخش های مختلفش رو ببینی. تازه سایتم رو راه انداختم. خیلی خوب می شه اگه بیای
مامان مهنا
9 مهر 93 0:23
ماشالله روزبه روزخوشگلترونازترمیشی9 ماهگیتم مبارک ملوسک
ترنم
19 مهر 93 8:36
9 ماهگیت مبارک عروسک خوشگل
کافه عروس (بانک اطلاعات عروسی)
23 مهر 93 11:08
آفرین به آیدا خانوم