آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

یه اتفاق بد

1392/5/23 16:19
نویسنده : آیداکوچولو
328 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

چندروز پیش یه اتفاق بد افتاد که من ومامانی اول نمی خواستیم بنویسیم ولی دوباره به این نتیجه رسیدیم که ثبتش کنیم

صبح 25خرداداتفاقی افتاد که مامانی وبابائی فکر کردن من دیگه نیستم سریع رفتن بیمارستان وخانوم دکتر از سر عمل اومد وتست کرد وبا عصبانیت تمام سونوی اورژانسی نوشت وتاکید کرد با وجودی که زوده اما سونوی NTهم انجام بشه مامانی قدماش یاری نمی کرد بره روی تخت برای سونو ولی خداروشکر دید که من زنده وسرحالم ولی پشت جفت رو لخته های خون گرفته خانوم دکتر بادیدن سونو سریع دستور بستری داد که مامانی قبول نکرد وخانوم دکتر حسابی عصبانی شد وبابا رو صدا زد توی مطب وازش قول گرفت که مامانی 3 شبانه روز اصلا از جاش تکون نخوره وبابائی هم بهش قول داد  خانوم دکتر تاکید کرد که این لخته های خون ممکنه خدای ناکرده باعث جداشدن جفت از جنین بشه و....آخرشم قسم داد که مبادا پشیمونم کنید که اجبار به بستری نکردم خلاصه مامانی 3 شبانه روز فقط خوابید به لطف خدا مشکل حل شد و12 تیر هم قراره سونوی NTانجام بدیم

از حال وروزشم بگم که تهوع واستفراغ وسردرد وگاهی هم دل د درد همچنان کلافش میکنه ولی شکایت نمی کنه وخیالش راحته که این روزا خیلی زود میگذرهلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

♥متین من♥
7 تیر 92 16:34
سلام دوست خوبم یک لحظه میای وب پسر من عکسشو ببینی واگه دوس داشتی بهش رای بدی ممنون میشم کد 174 پیامک کنید به شماره 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) یه دنیا ممنونم