آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

5ماهگی واولین غذای کمکی

1393/3/7 15:12
نویسنده : آیداکوچولو
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو 5 ماهه شدم

5ماهگی

5ماهگی

5ماهگی

5ماهگی

5ماهگی

5ماهگی

5ماهگی

دیروزیعنی روز عید مبعث با به فال نیک گرفتن این روز بزرگ من اولین غذای کمکی رو البته با رعایت نظر دکتر میل کردم  غذام لعاب برنج بود مامانی امیدواره لعاب برنج کمک کنه من "مو"دربیارم فرشته(هرچند چه با مو وچه بی مو من همیشه برای مامانی وبابائی وداداشی عزیزترینم)من غذام رو خیلی دوست داشتممحبت

اولین غذا

غذا

غذا

غذا

وبعد از غذا هم نوبت آبه

آب

تا بعد/بای بای

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ترنم
19 خرداد 93 8:21
5 ماهگیت مبارک آیدا جون ایشالله عمر با عزت داشته باشی چقدر تو ناز و خوشگلی ___________ مرسی خاله جونم
مامان نرگس
29 خرداد 93 1:03
عزیزم به منم پیشنهاد دادن واسه فروزان غذای کمکی شروع کنم ولی هفته بعد میبرمشدکتر ببینم نظرش چیه........... الان چی به ایداجون میدی؟ ______________________--- سلام خاله من با رضایت دکترم این ماه رو فقط اوایل لعاب برنج وبعد حریره ی بادام می خورم /کلا روزی یک پیاله از پایان 6 ماهگی رسمی تر میشه غذاهام وتعداد وعده هام