آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

هالی دی

1393/3/19 21:50
نویسنده : آیداکوچولو
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تعطیلات نیمه ی خرداد ما مهمونای عزیزی داشتیم وخیلی خوش گذشت

خاله جونم ودائی جونم اینا پیش ما بودند

هروقت خانوم کوچولوها باشن بساط کیک وتولد به راهه دیگه

تولدبازی خانوم کوچولوها

ومن وآبجی بارانیم دارم با تعجب به گیسهای خوشگلش نگاه میکنم واز خودم می پرسم اینا چین؟چرا من ندارم؟!

گیس

واما عکسهای پیک نیک که خیلی خوش گذشت(من وآبجی باران وآبجی سوگند وخانوم دائی جونم)

پیک نیک

من وخاله جونم

پیک نیک

من ومامانیم

پیک نیک

من وبابائیم

پیک نیک

من وداداش عرفانم

پیک نیک

یکی نیست بگه آخه داداشی امید جونم پیک نیک جای درس خوندنه؟!!

پیک نیک

 

اینم من که خیار خیلی دوست دارم بکشم به لثه هام

پیک نیک

اینام منم دیگه

آیدا

آیدا

آیدا

آیدا

ودرنهایت من وداداشی امیدم یه روز که از جشن عقد برگشته بودیم

من وداداشیم

یه اتفاقائی هم افتاده که تا قطعی شدن همه چیز توی هفته ی آینده فعلا چیزی در موردشون نمی نویسم

ومهنا کوچولو اولین دوست وبلاگیم متولد شده /مهنا جون به دنیای ما خوش اومدیمحبت

تا بعد بای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

ترنم
20 خرداد 93 9:13
همیشه به تفریح و همیشه خوش باشی آیدا خانم
مامان مهنا
20 خرداد 93 18:59
ماشالله به اين گل دختر ناز كه تو همه عكساش خنديده مرسي ايدا جوني بوس
خاله
23 خرداد 93 22:44
سلام خاله جون وای تو چقد نازی شما رو هم با اجازه میذاریم پیش نی نیا از طرف من به مامان بگو ماچت کنه