آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مسافرکوچولو

این روزهای گرم🌞🌞

1401/3/28 12:21
نویسنده : آیداکوچولو
348 بازدید
اشتراک گذاری

روزهای گرمی رو می‌گذرونیم من کارنامه گرفتم و عالی شدم کلاس اسکیت و هندبال میرم و درس هام رو هم با مامانیم مرور میکنم

و اما عکسها، اول عکسهای جشن تولد ترنم دوست زیبای من😍😍

و بازی و خوراکی بعد از جشن

و اولین قرار استخر بعد از سه سال


یه روز که رفتیم بام

آب بازی توی استخرم

و یه روز خونه سوگند اینا

و پارک

و اسکیت

و یه روز رفتم این لباس رو خریدم و دیگه درش نیاوردم از مغازه و رفتم پارک باهاش

و استخر تایم دو با رفقام

و یه روز خوب گردش و آب تنی با بچه‌ها

 و گندمزار و غروب

تپه نوشیجان به همراه مادر جون🧿

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)