آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از۳۵تا ۳۶ماهگی

1395/10/4 18:12
نویسنده : آیداکوچولو
710 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

این ماه ماه تولد نُ   نُ بود و سخنگو شدن همه ی اشیا خیال باطل

من اسم پاهای بابام رو گذاشتم نُ نُ وهرکاری رو که موظفم انجام بدم باید  نُ نُ بهم بگه انجام بدم کم کم این اسم به پاهای مامان هم داده شد ولی بیشتر شامل حال پای باباست البته از قسمت مچ تا انگشت ها نُ نُ هستش وموقعی که نُ نُ باهام صحبت می کنه باید انگشت ها تکون بخورن علاوه بر نُ نُ همه ی اشیا سخنگو شدن ومن خیلی حرف شنوی بیشتری از عروسک ها واشیا دارم مثلا مامان بگه شیر بخور گوش نمی دم ولی وقتی عروسک توت فرنگی یا پونی بگه حتما گوش میدم کلا هر کاری مامان یا بابا میگن انجام بده من بلافاصله میگم نُ نُ بگه یا توت فرنگی بگه یا پونی بگه واونوقت گوش میدم وانجام میدم

واما عکس ها

آیدا وکلاه داداشی

آیدا وکلاه داداشی

من وباران که دوشب پیش هم خوابیدیم واین اتفاق خوب به ندرت میفته

آیدا وباران

ومن که کلا گوشه گیر شده بودم روزی که بارانی رفت

آیدای گوشه گیر

روز ماه گرد ۳۵ ماهگیم قرار بود برم شهربازی سرپوشیده که مریض شدم ونرفتیم ویه چند روز بعدش رفتیم که به من خیلی خوش گذشت

استخرتوپ

تاب سرسره

ماهی گیری

قایق سواری

 سرسره بادی

فیل

یه روز که اسباب بازی هام رو دم در جمع کرده بودم وبازی می کردم

بازی

امسال عکس یلدای آتلیه نگرفتم ومامانم خودش ازم یه سری عکس یلدایی گرفت

یلدا

 یلدا

یلدا

ومن وسوگندی شب یلدا منزل عزیز جونم

 شب یلدا

فروشگاه توت فرنگی فروشگاه مورد علاقه ی من ومامانم

توت فرنگی

توت فرنگی

این موانع توی پیاده رو هستش برای جلوگیری از ورود ماشینا که مورد علاقه ی من وخیلی از بچه هاست برای بالا رفتن وپریدن که دوتا جوون با ذوق اینجوری به صورت انیمیشن طراحیشون کردن

انیمیشن

وماجرای گردنبندم که همیشه این جوری برعکس می ندازمش

گردنبند

وآیدا ودخترتوت فرنگی در حال تماشای کارتون

من وتوت فرنگی

ومامان بازی های من

مادرگرفتار

ویه روز بارونی من وچترمفرشته

بارون

واینم یه عکس از اولین نقاشی های با مفهوم من خودم بهشون میگم چشم چشم دو ابرو

چشم چشم دو ابرو

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

❤فاطمه جون❤
15 دی 95 21:19
وای چه نارهههه به وب نی نی منم بیاین
مامان نرگس
18 دی 95 9:09
ایدا جونم انشاله روزهات پر از شادی و سادگی بچگی باشه
mahyamahya
12 خرداد 97 14:23
سلام  چه گو گولی به وبم سر بزن