آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

روزدختران

1392/6/19 16:25
نویسنده : آیداکوچولو
1,120 بازدید
اشتراک گذاری

برای دخترم وهمه ی دختران سرزمینم

لیلی گفت : امانتی ات زیادی داغ است.زیادی تند است.
خاکستر لیلی هم دارد می سوزد ، امانتی ات را پس میگیری؟
خدا گفت : خاکسترت را دوست دارم،خاکسترت را پس میگیرم.
لیلی گفت :‌کاش مادر می شدم،مجنون بچه اش را بغل می کرد.
خدا گفت : مادری بهانه عشق است ،بهانه سوختن؛تو بی بهانه عاشقی ، تو بی بهانه می سوزی.
لیلی گفت: دلم زندگی میخواهد ؛ ساده ، بی تاب ، بی تب.
خدا گفت : اما من تب و تابم ، بی من میمیری ...
لیلی گفت : پایان قصه ام زیادی غم انگیز است ، مرگ من ، مرگ مجنون ، پایان قصه ام را عوض میکنی؟
خدا گفت : پایان قصه ات اشک است . اشک دریاست ؛
دریا تشنگی است و من تشنگی ام ، تشنگی و آب . پایانی از این قشنگ تر بلدی؟
لیلی گریه کرد . لیلی تشنه تر شد . خدا خندید.

عرفان نظر آهاری

************************

دخترم

زینب خاتونم روزت مبارک باشه امیدوارم همه ی لحظه های زندگیت سرشار از شادمانی وسعادت باشه

واس ام اس داداشی به مناسبت تبریک روزت

"آنچه که هستی هدیه ی خداوند است به تو وآنچه که میشوی هدیه ی تو به خداوند،پس بی نظیر باش!

آبجی آیدای گل گلابم روزت مبارک؟داداش امیدلبخند

واینم کادوی روز دختر واولین کفشت ،مبارکت باشه گل دخترم

اولین کفشم

واما امروز به مناسبت روز دختر ومیلاد مبارک حضرت معصومه آخرین تصمیم در مورد اسمت گرفته شد وبابائی که انتخاب نهائیش شده بود "آوا"وداداشی که "آیدا"این دوتا اسم رو روی کاغذ نوشتن و قرعه کشی کردند که نهایتا اسم شما شد" آیدا"وداداشی هم دوتا اسم آیداوزینب رو روی کاغذ نوشت وگذاشتیم لای قران ابتدای سوره ی مریم تا همیشه به یادگار بمونه

اسمتم مبارک باشه دختر گلم(لازم به ذکره بگم همون طور که قبلا هم گفته بودم از زمان تعیین جنسیتت تا به امید خدا10 روزبعد از تولدت زینب صدات خواهیم کرد)

نام زیبای من

ومعنای نام زیبایم زینب نام نامی فرزند حضرت فاطمه زهرا (س)وحضرت علی(ع)وخواهر دردانه ی امام حسین(ع)وحضرت عباس است ومعنای نام خوش منظر وخوشبو می باشد

وآیدا ازاسامی بین المللی است آیدا به لاتین به دو صورت : Aida و Ayda نوشته می‌شود که هرکدام معنی متفاوتی با دیگری دارد. Aida نامی قدیمی و اروپایی است به معنای پاداش، هدیه و کمک کننده).

 

* آیدا یک اسم ترکی است و به معنای در ماه. آیدا به معنی شاد و خوش نیز هست.

* آیدا نام اپرای معروفی به نویسندگی وردی Giuseppe Verdi، در سال ۱۸۷۱ است.

و آیدا به زبان آلمانی نیز به معنای فرشته روی زمین نیز است.

آیدا، یک اسم قدیمی اروپایی، به معنی پاداش، هدیه و کمک کننده است.

التماس دعا/خدانگهدار

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

داداش امید
17 شهریور 92 19:38
سلام .آبجی آیدای گلم . وبلاگتم مثل خودت قشنگه . به وبلاگ داداشیم سر بزن.باشه!