آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مسافرکوچولو

20 ماهگی

1394/6/7 12:41
نویسنده : آیداکوچولو
2,569 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام من آیدا کوچولو امروز 20 ماهه شدم

وچه قدر خوبه که توی بیستمین ماه تولد هر کسی یه اتفاق بیست براش رخ بده درست مثل من

من دارم میرم سفر ،دارم میرم زیارت حرم آقا امام رضا واین بیست ترین اتفاق بیست ماهگی منه

_________________

من بیست ماهگیم رو خونه ی خاله جونم بودم اینجا حیاط خونه ی خاله صبح هفتم شهریور ماهه

20ماهگی

20ماهگی

20ماهگی

اینم هفتم شهریور ماه شبشه که با آبجی بارانم با قیافه های کاملا جدی عکس گرفتیم

20ماهگی

واینم همون شب با داداش عرفانم

20ماهگی

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

مــــــامـــــانی
7 شهریور 94 16:58
با سلام دوست عزیز وبلاگ زیبايی دارید اگر دوست داشتید از عکس های تولد من هم دیدن کنید تولدم رو با تم زنبور عسل گرفتم و خیلی خوش گذشت منتظر آمدنتون هستم مهدیا خانم
خاله مژگان
9 شهریور 94 16:35
به به آیدا جونی. ماهگردت مبارک. همیشه 20 باشی کوچولوی ناااااز. التماس دعا
مامان هانیه
9 شهریور 94 20:22
20 ماهگیت مبااااارک آیدای شیرینم روز به روز ملوس تر میشی عسل
المير
11 شهریور 94 9:48
ای جونم ، 20 ماهگیت مبارک دختر دلبر چه اتفاقی بیستی واست پیش اومده بود خاله جون منم دعا کن کلیییییی
مامان مبینا
11 شهریور 94 20:08
ماهگردت مباااااااااااااارک عزیز خاله التماس دعا
مامان نرگس
12 شهریور 94 18:09
20 ماهگیت مبارک عزیز خاله انشاله امام رضا پشت و پناهت عروسکم سفرت به سلامت........
ترنم
14 شهریور 94 13:42
زیارت قبول ایدا جون برا ما هم دعا کن خیلی دلتنگیم
مامان آنیسا
18 شهریور 94 8:14
عزیز خاله 20 ماهگیت مبارک به به چه سوپرایز باحالی التماس دعا عزیزم
مامان سعیده
21 شهریور 94 0:39
سلام دوست عزیز سفارش انواع طرح ها و عکس ها روی تیشرت؛لیوان؛ قاب موبایل؛ساعت؛ پازل و... پذیرفته میشود با طرح و عکس مورد نظر شما!! 👀 حتی عکس ها ی شخصی یا استیکر انواع تیشرت های تک و بارداری 👌 با طرح های بینظر و جنس عالی! چاپ تم تولد و دندونی روی تیشرت و.. چاپ نقاشی کوکان شما روی تیشرت و... و موندگار کردن اونها👌 ست های دونفره 👫 و سه نفره 👨‍👨‍👧 به بالا با طرح ها بی نظیر! 👌 مخصوص پدر و مادر و فرزندان! ✔️⚡️🔴قیمت هر تیشرت فقط ....25.... هزار تومان!!🔴⚡️✔️ ماگ های بسیااااار خاص و زیبا با طرح های منحصر به فرد! فقط ✔️⚡️🔴از 18 هزار تومان تا 30 هزار تومان✔️⚡️🔴 ✔️⚡️🔴پازل از 15 تا 25 هزار تومان!🔴⚡️✔️ ✔️⚡️🔴انواع بادی(بلوز زیر دکمه دار) از سایز نیو بورن به بالا در 3 رنگ فقط 25 هزار تومان🔴⚡️✔️ در صورت تمایل به عضویت در گروه تلگرام لطفا شماره ی خودتون رو خصوصی ارسال کنید 👈لطفا پس از عضو شدن کمی صبور باشید ⛔️⛔️⛔️ورود آقایون هم ممنوع هست⛔️ چت و تبلیغ هم ممنوع⛔️⛔️⛔️⛔️ عکس کودکانتون رو روی تیشرت و لیوان و پازل و ساعت قاب موبایل و...چاپ کنید و برای همیشه موندگار👏
ترنم
21 شهریور 94 8:08
سلام ایدا جون از سفر برگشتی بسلامتی یا هنوز تو راهین؟ اومدی منتظر عکساتونیم
مامان فدیا
21 شهریور 94 13:09
خوش بگذره دخمل قشنگ
فروشگاه لوازم جشن تولد نادین
21 شهریور 94 16:55
سلام انواع تم های تولد تم نوزادی تم دندونی بیسکوییت تم www.nadin-shop.ir
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
22 شهریور 94 12:36
سرت را بر شانه های خدا بگذار ... تا او با نوازش های دست مهربانش , قصه ی عشق را چنان زیبا برایت بخواند که دیگر نه از دوزخ وحشت کنی و نه از بهشت به رقص آیی ؛ نه از نداشتن چیزی غصه بخوری و نه ازنداشتن کسی... خدایـــــــــــــا ! من ایمان دارم ... ایمان دارم به این که هر که دلش هوایی تو شود تو هوایش را داری
مامان مهدیه
22 شهریور 94 16:28
خوشابسعادتتون روزگارنتون خوش...به منم سربزنید التماس دعا
مامان هانیه
29 شهریور 94 16:54
سلام دوست جونم ببخشید که دیر جواب دادم.هنوز متنم کامل نشده بود به خاطر همین رمز داشت ولی الان یکیش کامل شد و رمزشو برداشتم