آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدااز19تا20ماهگی

1394/5/31 19:38
نویسنده : آیداکوچولو
2,455 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدمniniweblog.com

این ماه خیلی فرقی با ماه قبل نداشتم فقط خیلی بیشتر تلاش کنم برای تلفظ صحیح کلمات وجملات 

این ماه برای اولین بار مداد دستم گرفتم وبه قول خودم نقاشی کردم خیلی هم شیرین میگم نقاشی

یه کار بامزه ی دیگه که انجام میدم آمار گرفتنه درطول شبانه روز بیشتر از ده بار آمار می گیرم مثلا این جوری می پرسم عزیز؟مامان میگه خونشونه وادامه میدم عمه؟دایی؟و...همین طوری هی آمارشون رو می گیرم حتی شبا موقع خوابیدن هم همه رو چک میکنم وآمارشون رو میگیرم!

کلمه ی داغون رو خیلی قشنگ تلفظ میکنم ومثلا حلقه ی بازی آبیم خراب شده میگم" آبی داغون شد!"

یادگرفتم لامپ فرو روشن می کنم ومیرم زل میزنم داخل فر به صورت خیلی با نمک!

داداشیم رو تبلتش بازی آقای پو رو داره میرم سروقتش ومی گم دادایی آگا پو آگا پو 

به محض شنیدن صدای اذان میگم اذان و سریع نماز می خونم یا به قول خودم الله اکبر می کنم

یه وقتائی یهو یه چند لحظه زل میزنم به مامانی وبعدبغلم رو باز میکنم و تندی میدوم میرم بغلش ومامانی هم کلی قربون صدقم میره ودلش قنج میره!این کار فقط ویژه ی مامانیمه!

جدیدا خیلی میگم این!این!این!این زیاد میگم این وهمه چیزو با اشاره نشون میدم ومیگم این!خصوصا مواقعی که میدونم چیزی که دستمه غیر قانونیه وزود خودم رو لو میدم ومیگم این این!!

دندون آسیاب کوچیک سمت چپم بعد از اینکه کلی اذیتم کرد درومد والان 16 تا دندون دارم

یه چند روزی از این ماه رو مریض بودم هم خودم هم مامانیم وهم داداشیم مریض شدیم از اون بد بداش که خدا روشکر به خیر گذشت وتموم شد دوست داشتم اینجا یه داروی غیر شیمیایی رو به همه معرفی کنم که درمانی معجزه آسا به حساب میاد برای گلاب به روتون اسهال بچه ها اسمش هست«کیدی لاکت»که به صورت ساشاهستش وقطرش هم به نام پدی لاکت برای کودکان زیر دو سال هستش  توی اینترنت هم می تونید در موردش تحقیق کنید داروی فوق العاده خوبی هستش والبته توی هر نوع بیماری دادن شربت نیو زینک هم به بچه ها خیلی کمک می کنه با بالا بردن ایمنی بدن؛ امیدوارم هیچ نی نی هیچوقت مریض نشه و دارو نخواد

واما عکس ها

اینجا یه باره که رفته بودیم خونه ی خاله پریسای مهربونم ودارم توی اتاق زهرا جون با دینا وترنم بازی میکنم وطبق معمول هم رفتم سراغ توپ!

مهمونی

مهمونی

اینجا رفته بودم نمایشگاه اقوام ایرانی

نمایشگاه

اینجا جشنواه ی اقوام ایرانی

جشنواره

اینجا همش می خواستم با موهای این خانوم کوچولو که اسمش ستایش بود بازی کنم

جشنواره

اینجا وقتیه که مریض بودم وحوصله نداشتم وبابائی توی حیاط منو با دوچرخش می گردوند

ویه چیزی این زین کوچولو که روش نشستم مال سالهای کودکی داداشیم بوده که بابائیم بعد ها دلش نیومد جداش کنه واون روزا روکش آبی داشت وحالا واسه من بهش روکش قرمز کشیده!آرام

دوچرخه

واین دختر سحر خیز که با بابائیش رفته نون سنگک خریده وآقای نونوای باذوق یه نون کوچولو واسش پختهآرام

نون سنگک

اینجا لامپ فرو روشن کردم وزل زدم داخلش

لامپ فر

اینجا یه باره که مامانی حواسش نبوده ودر یکی از کابینت ها بی چفت وبست مونده ومن اچ کردم تو کابینت!

کابینت

اینجا بغل (بگل)داداشیم دارم آقا(آگا )پو بازی میکنم

آگا پو

اینجا با سررسیدی که داداش بهم داده وبهش میگم نقاشی رفتم لای کابینت وگاز نشستم با مزه!

نقاشی

اینجا آیدای پاکیزه داره مسواک میزنه وجالبه که التهاب شدید دندون آسیاب  کامل مشخصه

مسواک

اینجا دارم به ماه زیبا توی آسمون اشاره میکنم

ماه زیبا

مامان نوشت:

ماه توئی نور توئی /شعر توئی شور توئی 

       عشق شب افروز توئی

 


 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان مهنا
5 شهریور 94 2:01
سلام ایدا جونم خوشحالم که مریضیت خوب شده و امیدوارم دیگه هیچ وقت مریض نشی و سرحال و شاد باشی نون کوچولوتم خیلی بامزه بود میبوسمت
مامان آسیه
6 شهریور 94 12:49
سالم و سلامت باشین
مامان مبینا
6 شهریور 94 16:05
ایدا جونم حسابی با مزه شدیه ماشالله مامان خانم من فکر میکردم امار گیری مخصوص مبیناست پس نگو ایدا هم یه پا امار گیر تشریف داره
مامان مبینا
6 شهریور 94 16:06
عکسات خیلی ناز شده عزیزم من ک عااااااااااااااااااشقتم
ترنم
7 شهریور 94 8:56
سلام آیدا جان خوبی عزیزم ممنون که به ما سر میزنی اینکه مدتی آپ نکردم منتظر عکسهای آتلیه امیر مهدی ام که کلا یه پست بزارم به زودی آپ میکنم دندونای امیر مهدی حالا دو تا شدن خدا رو شکر خیلی اذیت نمیشه حالا یه دندون پایین داره یکی بالا خدا نکنه عزیزم مریض بشی ایشاله همیشه سالم و شاد باشی هم خودت هم مامانت 16 امین دندونت هم مبارکه عزیزم باریک اله این همه دندون درآوردی دختر قوی واقعا مامانت شعر قشنگی واست نوشته ماه توئی نور توئی /شعر توئی شور توئی عشق شب افروز توئی
بهرامی
20 شهریور 94 3:05
چه دخمل نازی خدا حفظت کنه برای پدر مادرت
مامان فدیا
21 شهریور 94 13:12
عزیزم که این همه خوردنی شدی