آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

18ماهگی

1394/4/7 23:57
نویسنده : آیداکوچولو
5,289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروزیک ونیم ساله شدم

18ماهگی

18ماهگی

 

18ماهگی

16ماهگی

18ماهگی

واینم هدایای نازی که مامانی وبابائی وداداشی واسم گرفتن

هدایا

سه شنبه نوشت:بازم سلام من دیروز صبح که بیدار شدم باز دوباره کلی جوجوهانیشم زده بودن خلاصه اماده شدم رفتم مرکز بهداشت برای چکاپ وواکسن 18 ماهگی شده بودم یه دخمل 85 سانتی 11/5 کیلوئی ووای از واکسنش که دو تا تزریقی بود ویه خوراکی وخیلی درد داشت

بعد از واکسن از اونجائی که راه رفتن وبدو بدو خیلی خوبه برای اینکه آبسه نکنه رفتیم پارک وکلی بدو بدو وبازی کردم تا ساعت 8 شبم حالم خوب خوب بود که یهو تب ودردو....تا خود سحر درد داشتم وتب وهمه رو صدا میزدم عزیز دائی باران دادائی عمه وخلاصه همه رو صدا میزدم ویاری می طلبیدم دیگه ساعت 3 بایه شیاف آروم گرفتم وخوابیدم وازصبحم که پا شدم همش نق نق وغر غر می زنم ولی خدا رو شکر تب ندارم

اینجا اماده شده بودم برم ازهمون موقع اخمام تو هم بود تقریبا فهمیده بودم یه خبریه

اماده

اینجام پارک هستش بعد از واکسن وهمچنان اخمام تو همه

بعد از واکسن

واینجام ساعت نزدیک 2 صبحه که مشغول بازیم البته با تب وکاملا بی حوصله

تب

 

 

پسندها (20)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

ترنم
9 تیر 94 10:26
سلام عزیزم 18 ماهگیت مبارک چه گل سر قشنگی رو سرت گذاشتی لباست هم خیلی قشنگه وای دمپایی صورتی قشنگشو ببین مبارکت باشه عزیزم اینم یه دسته گل کادوی من ......... سلام خاله ممنونم
مسئول سایت نی نی عکس
9 تیر 94 13:53
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان مبینا
10 تیر 94 0:55
ماهگردت مبارک باشه خاله واکسن 18ماهگی خیلی واسه بچها سخته راستی مبینا جون این واکسن رو توی دستاش زد بخاطر همین کمتر اذیت شد. بوووووووووووووس ایدا جونی
مامان نرگس
11 تیر 94 7:21
آیدا جونم یک و نیم سالگیت مبارک به به کیک خوشمزه و کادوهای قشنگ...مبارکه قربونت برم که اوف شدی عزیزم.... آیدا جونم با اخم هم خوشگل و با نمکی خاله
همراه رایانه
11 تیر 94 9:45
مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان نرگس
12 تیر 94 11:13
سلام آیدا جونم خوبی عزیزم؟ مرسی که به ما سر میزدی بالاخره ما اومدیم.............
مامان هانیه
13 تیر 94 1:36
18 ماهگیت مبارک،ان شاالله همیشه شاد باشی فرشته کوچولوی ناز
نقاشی
13 تیر 94 16:49
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
مهسا
16 تیر 94 10:40
سلام سایت خیلی خوبی دارید اگر تمایل داشتید ما را لینک کنید خرید آنلاین سیسمونی نوزادی با قیمت مقطوع
علیزاده
16 تیر 94 13:16
سلام ی وبلاگ درست کردم برای تولدای تم دار دوست داشتی سر بزن http://temtavalod.loxblog.com/ تازه شروع کردم یواش یواش کاملش میکنم.دوس داشتی سر بزن .قیمتام پایینه .تخفیفم میدم
فاطمه
16 تیر 94 17:04
به من هم سر بزنید و با نظر های خوشکلتون خوشحالم کنید
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 15:52
امام صادق (ع) فرمودند : مقدرات یک ساله ما , در شب نوزدهم ماه رمضان , تعیین , در شب بیست و یکم , تایید , و در شب بیست و سوم , امضا می شود ... تقدیری سراسر خیر و برکت , سعادت دنیا و آخرت , برای شما از خداوند متعال آرزو دارم ....
ĸoѕαr
18 تیر 94 20:22
سلام خاله جان. خوشحال ميشم به منم سر بزنید. دووووووستون دارم. .
خاله مژگان
20 تیر 94 14:14
18 ماهگیه گل دخملی مبارک
مامان فدیا
22 تیر 94 11:45
عزیزم به جاش همیشه شاد و سرحال میمونی
ترنم
23 تیر 94 7:50
سلام آیدا جان واکسنت عافیت تنت عزیزم پشه ها بمیرن که تور نیش زدن آخی خدا نکنه بی حال و کسل باشی قربون صورت ماهت بشم
مامان مبینا
23 تیر 94 19:10
عزیزم جلوجلو عیدتون مبااااااااااااااااااااااااااارک
همراه رایانه
25 تیر 94 9:09
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت با شماره تلفن : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان مبینا
25 تیر 94 15:51
عزیزم اپمممممممممم
مامان نرگس
27 تیر 94 9:32
آیدا جونم و مامان مهربونش عیدتون مبارک طاعاتتون قبول
مامان الی...
1 مرداد 94 23:34
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه دوم مرداد تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان لیدا
2 مرداد 94 16:39
18ماهگیت مبارک باشه عزیزم
مامان الی...
3 مرداد 94 18:22
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید