آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدااز17 تا 18 ماهگی

1394/4/4 0:1
نویسنده : آیداکوچولو
2,315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

این ماه همون کارای قبلی تکرار شد مثل برق بازی وبالا کشیدن از در ودیوار وکارای خطرناک

دامنه ی لغاتم خیلی گسترده تر شده ولی جمله همون جوری دو کلمه سه کلمه ای واکثرا بدون فعل

مثل مامانی آب آب یا بابائی جی جی و...افعال دستوری رو کاملا حرفه ای به کار می برم مثل بیا/برو/بشین/بخواب/پاشو/بدو/بده/بگیرو...یه چند تا کلمه رو خیلی بانمک میگم مثلا به تخم مرغ میگم تخ خخ یا به گردومیگم گیدو وبه دستشوئی میگم دست شو,به ماساژ میگم ماساوبطری وقطره ودرست شد وچی شدوگوشی وغذاوآینه وبالش وچادررو هم خیلی با مزه میگم جواب همه ی سوال ها رو هم قاطعانه میگم:نععععععععععععععع!

این ماه دو تا دندون آسیای بالام درومدن وحالا از بالا 8 تا دندون دارم وهمین یکی دو روز پیش هم یه دندونم از پائین نیش زد ودرومد وحالا روی هم رفته 13 تا مروارید دارم و3 تا هم در حال درومدن دارم

اینقدر اون پتو صورتیم که همه جا باهامه رو مدل چادر سرم کردم وتو خونه باهاش چرخیدم که مامانی واسم چادر گرفت والبته برای خرید اولین چادرم ماه مبارک رمضان رو به فال نیک گرفت

یکی از سرگرمی های جدیدم اینه که با اسباب بازی هام روی پتو یا پارچه دراز بکشم وبابائی منو بکشه تو خونه ویکی دیگه اینکه اسباب بازی های کوچیکم رو توی یقه ی داداشی یا بابائی بریزم تا لباسشون پر از اسباب بازی بشه واین کار رو با جدیت کامل انجامش میدم

واما عکس ها

جشن نیمه ی شعبان که رفتم شیرینی پخش کردم

نیمه ی شعبان

نیمه ی شعبان

اولین باری که با جوجواردک هام رفتم تو وانم

وان

واولین باری که حوله تن پوشم رو پوشیدم(ظاهرا دیر اقدام کردم بهم کوچیک شده!)خطا

حوله تن پوش

ودیگه بی خیال وانم نشدم واونقدر بهانه گفتم تا مامانم بعدازحمام آوردش تو خونه

وان

یه بار که رفته بودم گردش

گردش

برای یادبود18 ماهگیم رفتم آتلیه ومامانیم از پشت صحنه ی عکاسی عکس گرفت

عموفرشیدو خاله راحله زحمت عکسام رو کشیدنزیبا

پشت صحنه

پشت صحنه

یه بار که رفته بودیم باغ رستوران ومن ستاره عروسکم رو هم برده بودم با خودم

من وستاره

اینجام یه باره که سفره رو پهن کرده بودم تو آشپز خونه وخوابیده بودم روش

شیطنت

واینجا مشغول پتو سواری والبته با جدیت تمام مشغول مطالعه!اون پاپوشائی هم که پامه مال مامانمه!

پتوبازی

ومن که خیلی دوغ دوست دارم

دوغ

اینجا صندلیم رو گذاشتم رو مبل ونشستم روش وپتوی عزیزم رو هم پیچیدم به خودم واز این کارم خیلی احساس غرور میکردم!!!عینک

شیطنت

وازاونجائی که انواع کارهای خطرناک رو با این صندلی انجام میدم مامانی دوباره برش داشت وصندلی کودکی های داداشیم رو که سنگین تره وبرام قابل حمل ونقل نیست روواسم آورد

صندلی داداشی

وخواب یک فرشته

خواب یک فرشته

مامان نوشت:تا همیشه خواب هایت آرام ورویاهایت شیرین فرشته ی کوچولوی ما

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 10:13
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان مهنا
5 تیر 94 2:13
18ماهگیت مبارک فرشته ناز کلمات روخیلی بامزه میگی دوست دارم درسته قورتت بدم بس که شیرینی
nikta
5 تیر 94 14:34
18 ماهگیت مبارک ایدا خانوم به منم سر بزنید از حضورتون کلی انرژی می گیرم
ترنم
6 تیر 94 7:44
عزیزم با لباس رفتی با اردکات حموم؟ خدا به مامانب قوت بده با این دختر شیطون و خوشگلش …....... سلام خاله آخه دوست نداشتم بدون لباس عکس بگیرم
مسئول سایت نی نی عکس
6 تیر 94 13:51
سلام مامان مهربون عکس کوچولوتونوو برای نی نی عکس بفرستید تا جایزه بگیره و کلی خوشحال شه. http://www.niniaxs.ir اگه مایل به تبادل لینک هم هستی لینکمون رو توی وبلاگتون قرار بدید و به ما بگید به قید قرعه به مامان های فعال و معرفی کننده سایتمون جایزه میدیم
مامان مبینا
7 تیر 94 1:02
ماهگردت مباااااااااااااااااااارک ایدا جونی ایشالله 100ساله شی خاله
مامان مبینا
7 تیر 94 1:03
عکسات خیلی ناز وبامزه شده معلومه ک شیطون بلایی مثل مبینا هستیااااااااا ایشالله خدا نگه دارش باشه
مسئول سایت نی نی عکس
20 تیر 94 16:46
سلام مامان مهربون یه سایت خوب برای نی نی های دوست داشتنی، آلبوم تصویری بچه ها ،در ضمن می تونید تو مسابقات ما شرکت کنید و جایزه بگیرید. http://www.niniaxs.ir/ مطالب راجع به غذای نی نی http://www.niniaxs.ir/index.php/ghaza1 افراد مشهور و بچه هاشون http://www.niniaxs.ir/index.php/bazigaran و یه عالمه مطلب و عکس برای نی نی ها http://www.niniaxs.ir/index.php/2015-02-04-11-51-53
مامان هانیه
23 تیر 94 14:52
سلام دوست عزیزم خدا ایدا جون رو حفظش کنه براتون ماشااله چه شیطون بلایی شده،ببوسش از طرف من
مامان زهره
4 مرداد 94 17:27
چقدر ناز خوابیدی آرامش رو تو زندگی برات آرزو دارم گلم