آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

روزهای اردیبهشتی

1394/2/23 19:28
نویسنده : آیداکوچولو
1,367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جشنمن اومدم

اول ماجرای بیماریم که دکتر لک بهم انتی بیوتیک داد وگفت عفونت ریه دارم واگه تا 48 ساعت بهتر نشم باید بستری شم وآنتی بیوتیک تزریقی بگیرم ومن بهتر نشدم ومامانی ترجیح داد هر جوری شده نوبت دکتر صدیقی رو که فوق تخصص بیماری های عفونی اطفال هستن رو بگیره وبریم پیش ایشون وموفق شد ورفتیم وآقای دکتر بعد از معاینه گفتن که من به یه بیماری ویروسی آلرژیک ریوی مبتلا شدم که ویروسش با ریز گرد ها اومده واکثر بچه ها رو درگیر کرده و10 روز هم دورش طول میکشه وبه هیچ آنتی بیوتیکی هم نیاز نداره فقط شستشوی مرتب بینی بخور گیری ویه شربت ضد حساسیت وتا خوب شدن کامل از خونه بیرون نرم!وخدا رو شکر من زودی خوب شدم ومامانیم هم تصمیم گرفت دیگه تحت هیچ شرایطی به هیچ پزشکی به جز آقای دکتر صدیقی اعتماد نکنه ایشالله که دیگه هرگز نه من ونه هیچ کوچولوی دیگه ای مریض نشیم(امین)

واما روز پدر که هم من وهم مامانی مریض بودیم ونشد اینجا به بابا تبریک بگیم بنابراین با تاخیر

بابائی همیشه برای من روز توست وروزت مبارکمحبت

ممنون که همیشه شونه هات امن ترین جای دنیا ست برای من

بابائی

ممنون که همیشه مراقب قدم هائی که برمی دارم هستی وخواهی بود

بابائی

ممنون که همیشه به من عشق می ورزی

بابائی

ممنون که همیشه کنارمی

بابائی

ممنون که همیشه دستام رو توی دستای گرمت نگه میداری

بابائی

ممنون که همیشه با هر زمین خوردنی زود بلندم میکنی

بابائی

وعکسهای اردیبهشتی من

من وطبیعت

 

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وآقا شیره

من وطبیعت

 

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

من وطبیعت

روزای اردیبهشتی

روزای اردیبهشتی

روزای اردیبهشتی

من وطبیعت

مامان نوشت:اینکه جهان با این عظمت چند گوشه دارد بی اهمیت ترین سوال جهان است برایم وقتی جگر گوشه ی من توئی...

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان هانیه
24 اردیبهشت 94 18:48
خدا حفظش کنه ایدا جونو عکس هاش خیلی قشنگه،من که هرچه قدرم نگاهشون کنم سیرنمیشم
مامان مهنا
24 اردیبهشت 94 21:03
سلام گلم خوشحالم که حالت خوب شد و تونستی بیری بیرون وازهوا لذت ببری خیلی عکسات نازشدن خوشتیپ خانوم بووووس _____________ ممنون خاله
nilia
24 اردیبهشت 94 22:01
عزیزم تو چقدر خوشملی
لیلا
25 اردیبهشت 94 0:59
ایشالا همیشه سالم باشه زیر سایه تون
♥♥ مه آ سا ♥♥
26 اردیبهشت 94 16:41
ایشاالله همیشه شاد باشید خدا حفظش کنه این دختر ناز رو لطفا پیش منم بیاین و نظر بدید
ترنم
27 اردیبهشت 94 9:42
مثل همیشه خوش تیپی آیدا جونم
مامان نرگس
27 اردیبهشت 94 20:42
آیدا جونم انشاله سایه پدرت همیشه بالای سرت باشه خاله..... عکسهات عالیه خوشگل خانمی...... تا میتونی از این لحظه ها لذت ببر عزیزم
مامان مبینا
29 اردیبهشت 94 1:51
واااااااااااااااااااای چقد خوشملی ایدا جونم دلم میخواد بخورمت عکسات عاااااااااااااااااااااااااااااالی شده __________ ممنون خاله شما لطف دارین
مامان ساناز
29 اردیبهشت 94 16:29
خدا رو شکر که آیدا جون سلامته و با خنده هاش شور و نشاط در خانه گرمابخشه .... خدا به همه بچه ها سلامتی بده خدا حفظش کنه گل دختر ناز
★مادر بزرگ★
30 اردیبهشت 94 2:15
من وبلاگمو آپ کردم و حالا منتظرم تا تو بیای ببینیش ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان آنیسا
2 خرداد 94 9:01
خداروشکر که آیدا کوچولوی نازم زود خوب شده آره متاسفانه این روزا نمیشه به هر دکتری اعتماد کرد سر منم قبلن از این بلاها اومده و دیگه حسابی ترسیده شدم . آنیسا رو پیش هر دکتر ی نمی برم خدا حفظ کنه این پدر و دختر با محبت رو واسه هم