آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

2سالگی مسافر کوچولو

1394/2/14 19:54
نویسنده : آیداکوچولو
1,159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من احتمالا کوچکترین عضو نی نی وبلاگ باشم دقیق نمی دونم ،فکر می کنم تازه دو هفته از عمرم می گذره البته مامانی هنوز آزمایش نداده ولی تقریبا می دونه که من دوهفتست که هستم...
 
موضوع : 
نوشته شده در تاريخ 19:54 | شنبه 14 ارديبهشت 1392 توسط آیداکوچولو

******************************************

به تماشا سوگند وبه آغاز کلام

وبدین سان مسافر کوچولو 2 ساله شد ودوسال پر از فراز وفرود رنج وشادی ناخوشی وسرخوشی وخلاصه پر از خاطره گذشت!

واینم من که فعلا نباید برم ددری وهمش پشت پنجره ام!

تماشا

تماشا

تماشا

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مهنا
15 اردیبهشت 94 0:30
سلام عزیزم ایشالله که زودترخوب خوب بشی و بتونی بری بیرون ازخونه و بازی کنی دوسالگی وبلاگ خوشگلتم مبارک واقعا که زمان چقدرزودمیگذره
مامان مبینا
16 اردیبهشت 94 15:23
عاااااااااااااااااااااااشقتم ایدا جونی منو ببخش یادم رفته بود لینکت کنم لینکت کردم
مامان مبینا
18 اردیبهشت 94 17:41
دوستون دارم هوار هوار
ترنم
19 اردیبهشت 94 8:18
2 سالگی مبارک ایدا جونی ____________________ ممنونم خاله تولد وبلاگم بود
لیلا
19 اردیبهشت 94 11:19
چه کوچولوی ناز و خوشگلی خدا براتون حفظش کنه تازه با وبلاگ خوبتون آشنا شدم به من هم سر بزنید
مامان نرگس
19 اردیبهشت 94 14:16
عزیزممممممممممممممم قربون اشکات برم و اولین سلام........ انشاله مسافر ما هزارن سال زنده و پاینده باشه ___________________ ممنونم خاله جون
مامان آنیسا
21 اردیبهشت 94 9:37
2 سالگیت مبارک عزیزم ایشالا 120 سالگیت خوشکل خاله ______________ ممنون خاله تولد خودم نیست تولد وبلاگمه
ĸoѕαr
21 اردیبهشت 94 18:42
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان مبینا
21 اردیبهشت 94 22:00
واسه ایدا کوچولو
هانیه موسوی
23 اردیبهشت 94 15:29
سلام خیلی دختر نازی داری خدا برات نگهش داره به وبلاگ منم سر بزن