آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

4ماهگی

1393/2/7 22:11
نویسنده : آیداکوچولو
318 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من آیدا کوچولو ٤ماهه شدم

4ماهگی

4ماهگی

4ماهگی

4ماهگی

صبح اول تیپ زدم واین عکسها رو گرفتم وطبق معمول همیشه کلا نق زدم بعدش استامینوفن خوردم وآماده شدیم رفتیم مرکز بهداشت برای چکاب که انجام دادم وزنم شده بود 7کیلو و200گرم وقدم شده بود 63 سانتی متر وهمه چیز نرمال بود واکسیناتور مرکز خودم نبود وقرار شد بریم یه مرکز دیگه واکسنم روبزنیم قبل از رفتن از توی حیاط اونجا واسه مامانی گل یاس چیدم که خیلی دوست داره

گل یاس

وبعدش رفتیم وواکسنم رو زدم ویه کم گریه کردم به اندازه ی بار قبل گریه نکردم وقتی هم اومدیم خونه اولش سرحال بودم واین عکس هارو هم گرفتم  آینا آرامش قبل از طوفان هستن و کم کم از سمت ظهر بی قراری کردم تا وقتی خوابیدم

4ماهگی

4ماهگی

بای بای تابعد

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان راضیه
7 اردیبهشت 93 22:18
ای جووونم خاله تو که با دخمل من هم سنی..فقط اون 23 روز از شما بزرگ تره...دست مامانی گلت هم درد نکنه که روزمرگی هات را ثبت میکنه.راستی دوست داشتین به وبلاگ دخملی من هم سر بزنین خوشحال میشیم
مامان مهنا
8 اردیبهشت 93 0:48
نازي خانوم خانوما
بابایی
23 اردیبهشت 93 4:35
همیشه زنده باشی گل بابا گلدون با بهار زمستون بابا
بابا حسين
2 خرداد 93 11:48
جون بابا جون باباجون بابا جون دل بابا