آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافرکوچولو

شهریور🍇

1402/6/31 20:49
نویسنده : آیداکوچولو
151 بازدید
اشتراک گذاری

سلام 

من اولای شهریور یه بار دیگه رفتم توی استخرم آب‌بازی و دیگه استخرم رو جمع کردیم تا تابستان بعد

و کیف مدرسه‌م که از دیجی‌کالا پسندیدم و خریدم

و من و آقاطلا

یه روزرفتیم نهار پارک و تمرین پرواز😃

و گربه بازی

و گردش و از درخت بالا کشیدن

و نهال و نگار دوتا خواهر دوقلو که با هم والیبال بازی کردیم از شوش اومده بودند و مسافر بودند

تولد پریا کوچولومون هم شهریور بود

و رقص چاقو

و سراب پیش خاله‌اینا 

یکی از عکسهام رو بابام استوری کرده بود واتساپ با شعری که خودش برام سروده♥️

و یه انفاق خوب که شهریور افتاد این بود که مامان و بابام از اول تولدم همه‌ی طلاها و سکه‌هام رو نگه داشته بودن و خودشون  هم هر وقت امکانش بود برام طلا خرید و مامان طلاهای خودش رو هم گذاشت روشون و برام یه آپارتمان نقلی خریدن و اینم روزی که بابا کلیدش رو از بنگاه گرفت😍

یه طاقچه تو اتاقم داشتم، قفسه‌بندیش کردیم و خیلی منظم و فشنگ شد

این قاب عکس زیبا رو سالها پیش خاله‌جون برام هدیه گرفت امسال عیدنوروز مامانی برام عکس گذاشت 

بابایی برای من و داداش ادکلن ست گرفت برای من قرمز برای داداش آبی

یه روز پارک با مامانی

شب‌نشینی با بچه‌ها و جوجه‌ها🐥♥️🐥

من و جوجه‌هایم


برای خداحافظی با شهریور رفتیم کافه

و آماده برای مهر و مدرسه♥️

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)