آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 27 روز سن داره

مسافرکوچولو

اسفند

1401/12/29 19:08
نویسنده : آیداکوچولو
236 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند با سینما رفتن با رفقا شروع شد فیلم بام‌بالا

و خونه‌تکونی و طبق معمول نشستن توی یخچال


و حمام عید عروسک‌ها


و یه روز که مامان و بابا خسته بودن و براشون چای ریختم با دورچین ستاره

و یه شب که با عروسکام خوابیده بودم

و آموزش دولپه‌ایها در درس علوم(من و آوینا)

یه روز که هوا خوب بود نهار رفتیم پارک شهربازی هم رفتم

یه روزم رفتم تیاتر

ایشون آقای حاج علی اکبری معلم سابق بابا و مدیر خانه تئاتر هستن

و استفاده‌ی درست از میزتحربر

و ماهی‌های عیدم رو خربدم

و جشن تولد سوگند که نیمه‌ی شعبان برگزار شد

رقص چاقو

و یه روز که با داداشیم فیلم می‌دیدیم و مامان یواشکی ازمون فیلم گرفت

و آیدای سرماخورده که منتظر پخت پیتزاست

چهارشنبه سوری باران هم اومد و رفتیم خونه‌ی عزیز و خیلی خوش گذشت

و فرداش رفتیم پیش باران اینا


کلی کاردستی درست کردم برای سال خرگوش

فیلم خط استوا که با بابا و داداشم رفتیم سینما و با هفت سین سینما عکس گرفتم

یه روز که مامانم کلی هم شست‌و شو و کار کرده بود اما منو با خودش برد تا با المان‌های نوروز عکس بگیرم

چندتا المان بعدا نصب شد که با اونا هم عکس گرفتم


و اولین عیدی که مامانم برام گرفت

ساعت قلبی رومیزی

این بشقاب و لیوان زیبا که اسمم روش حک شده عیدی از طرف باران و خاله که سفارشی ساخته شدند

یه روزم رفتیم مدرسه و با هفت سین عکس گرفتیم و گل و گیف هم بهمون دادن عیدی

پافر یاسی رنگ عیدی مامانم به من که خیلی دوست داشتم داشته باشم

و ایندستبند زیبا عیدی داداش امید و بابایی به من 

این حرف Aانگلیسی هم عیدی مامانیم به من که میخوام باهاش دستبند درست کنم

و این خودکارمهرزن و دفتر کلاسوری هم عیدی از طرف مامانی

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
12 فروردین 02 1:29
سال نو مبارک 🌸
دلم برات تنگ شده بود مو قشنگ خاله 😘
آیداکوچولو
پاسخ
سلام
ممنونم&hearts️