آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

مسافرکوچولو

خونه تکونی

1393/12/22 8:40
نویسنده : آیداکوچولو
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام

یعنی همگی خسته نباشین با خونه تکونی وکارای عید عید

من همه ی این روزا رو خیلی خوشحال بودم آخه هی همه جا ریخت وپاش میشد ومنم حسابی سجور بجور می کردم لا به لای ریخت وپاشا والبته کمک هم کردمآرام

میگین نه!اسنادش موجوده...

این عکس وقتیه که دارم اتاق داداشیم رو گرد گیری میکنم

گردگیری

گردگیری

وقتی  قابلمه ها رو ریختم بیرون وتمیز می کنم

گردگیری

وقتی دارم دیوارارو پاک میکنم

خونه تکونی

اینجا کمد دیواری رو خالی کردم که تمیزکنم خسته شدم دارم استراحت می کنم خوب!

خونه تکونی

وقتی کمد دیواری خالی شده ومن مثل پیشی ها یه کلاف نخ پیدا کردم

خونه تکونی

وقتی دستمال میکشم

خونه تکونی

وقتی مامانی یخچال رو خالی کرده تا بشوره ومنم دارم کمک میدم

خونه تکونی

واما

مامانیم چند مدل تقویم برام درست کرد که یکیشون انتخاب شد برای چاپ وهدیه به فامیل که بعدا رونمائیش میکنم ولی یکیشون رو اینجا می زارم فعلا برای تبریک پیشاپیش سال نو

تقویم من

عیدهمه مبارک

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نرگس
24 اسفند 93 2:19
خسته نباشی آیدا جونم حسابی کمک مامانی کردی هااااااااااااا
مامان نرگس
25 اسفند 93 1:20
سلااااااااااام آیدا جونم هدیه های قشنگتو دیدم......ممنونم یه دنیاااااااااااااااااااا خیلی عالی بود محشره.......کلی ذوق کردم دستت درد نکنه مامان مهربون انشاله سال جدید براتون پر از اتفاقات خوب و قشنگ باشه....... .......... سلام خواهش می کنم قابلتونو نداشت امیدوارم همیشه شاد باشید
مامان مهنا
25 اسفند 93 1:31
سلام عزیزم وای چه تقویم خوشگلی منم برامهنادرست کردم ولی ماله شماخیلی خوشگل شده بوس جیگرطلا
مامان آنیسا
26 اسفند 93 10:53
عزیزم چه بامزه کمک میکنه خوبه مامانی یه همکارم داشتی دیگه امسال خیلی خسته نشدی