آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 29 روز سن داره

مسافرکوچولو

یه سفرکوچولو

1393/11/26 15:15
نویسنده : آیداکوچولو
517 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ما یه سفر کوچولو آخر هفته ی پیش رفتیم تهران کل زمان کوتاه سفرمون بارون می بارید وهمه جا پر از طراوت بود

هم سیاحت هم خرید هم دیدار اقوام وهم مهمونی

مامانی وخاله وزندائی یه روز رفتن برای خرید لباسای عید ما کوچولو ها ساعت 4 رفتن و10 شب برگشتن ومامانی واسه من یه لباس قشنگ گرفته بود خاله جون هم واسم یه لباس قشنگ گرفته بود که بعدا با هاشون عکس می گیرم ومیزارم تو وبلاگم

من برای خرید نرفتم با بقیه رفتیم پارک آب وآتش وپل طبیعت که خیلی بهم خوش گذشت کلا این سفر بهم خیلی خوش گذشت وتوی جمع خیلی خیلی شاد بودم وعکسها

این عکس ابتدای راه توی جاده ی بارونیه که من یه ساعتی خوابیدم

جاده بارونی

وعکس های پارک آب وآتش

اولین عکس من وآبجی هانیه ودائی علی وآبجی باران وآبجی سوگندم هم اونوره داره ما رو نگاه میکنه

پارک

اینجا من وآبجی باران وآبجی سوگندم هستیم

پارک

توی این عکس سوار لاک پشت شدم

پارک

واینجا دارم اردک ها رو تماشا می کنم

اردک

وقدم زدن های من در پارک

قدم زدن

قدم زدن

قدم زدن

قدم زدن

قدم زدن

قدم زدن

واینم عکس سلفی من وبابائیم

سلفی

 

ودر نهایت جای همه ی شما سبز

جاتون خالی

جاتون سبز

وبای بای تا بعد

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان مبینا
26 بهمن 93 18:31
چقد خوب ک خوش گذشته ایشالله همیشه ب سفر وخوشی. کاملا مشخص ک هوا چقد پاک وبا طراوته گلم. ایدا جونم عکسات عااااااالی شده بووووووس
ترنم
27 بهمن 93 9:47
عزیزم همیشه خوش باشی همیشه به سفر مثل همیشه خوش تیپی خانم
نرگس
27 بهمن 93 10:49
به به چه دختر خوب وشادی چه عکسهای قشنگی چه هوای تمیزی چه پارک زیبایی و........ و چه خرید خوبی
مامان ندا
29 بهمن 93 12:56
عزیزم همیشه به تفریح وگردش ....چه هوای خوبی خوشبحالتونننننننننننننننننننننن
مامان مهنا
1 اسفند 93 1:00
سلام عزیزم همیشه به سفروتفریح خوشحالم که بهتون خوش گذشته