آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

11ماهگی

1393/9/7 18:16
نویسنده : آیداکوچولو
626 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروز 11 ماهه شدم

11ماهگی

11ماهگی

گفتم حالا که دیگه 11 ماهه شدم یه ذره بارفیکس برم قوی تر بشم

بارفیکس

11ماهگی

خوب دیگه 11 ماهه شدم می دونم اعصاب یعنی چی یه وقتائی اعصاب ندارم خوب

بی اعصاب

11ماهگی11ماهگی

11ماهگی

11ماهگی

11ماهگی

این عکسم همین چند دقیقه ی پیش مامانی ازم گرفت من دوست دارم این سطل رو بزارم رو سرم واین بطری ها رو بکوبم به همدیگه

بازی

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان مبینا
7 آذر 93 18:24
ای جووووژنم چه ماهه بازم میام پیشت توهم بهم سر بزن
مامان مهنا
8 آذر 93 1:08
11ماهگی مبارگ گلم دیگه چیزی نمونده دخترموون یک ساله بشه فدات بوس ____________________ ممنون خاله بله دیگه تولدم نزدیکه
مامان نرگس
8 آذر 93 1:20
عزیزم 11 ماهگیت مبارک ____________ ممنون
عاطفه(دختر خاله)
12 آذر 93 19:49
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ سلام کوچولو چقد شما نازی ماشاللههههههههه بیا ب وب کوچولوی ما هم سر بزن منتظریممممممممممم