آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

سونوی NT

1392/4/13 21:25
نویسنده : آیداکوچولو
544 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من باز اومدم

دیروز من ومامانی رفتیم برای انجام سونو که یکیش هم سونوی NTبود

خداروشکر همه چیز نرمال بود ومن 13 هفته و1روزه بودم با ضربان قلب منظم واکتیویتی نرمال وقد68میلی متر!جنسیتم به خاطر نوع قرار گرفتنم مشخص نشد عینک

هنوز هم به طور کامل وضعیت من ومامانی رضایت بخش نیست وتحدید هائی وجود داره که خوب،توکل هردوی ما به خداست

امروز هم من ومامانی رفتیم دیدن ترنم کوچولوی زیبا که 26 روزه که به زمین اومده واز جمع فرشته ها جدا شده ناز وشیرین وزیبا ودوست داشتنی فرشتهخدایا همه ی بچه ها رو حفظ کن.

من در13 هفتگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)