آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

6ماهگی

1393/4/7 21:12
نویسنده : آیداکوچولو
521 بازدید
اشتراک گذاری

سلامآرام

من آیدا کوچولو امروز 6ماهه شدم

6ماهگی

6ماهگی

6ماهگی

این  3تاعکس بالا رو صبح روز 7تیر یعنی درست 6 ماهگیم توی پارک گرفتم البته عکسای زیادی گرفتم ولی تو همشون بی حالم ولبام رو هم سفت غنچه کردم ودریغ از یک لبخند کوچولو،آخه بعد از پارک می خواستیم بریم مرکز بهداشت برای چکاب وواکسن 6ماهگی واسه همین مامانی به من قطره استامینوفن داده بود واز اونجائی که احتمال میداد حداقل هشت ونیم کیلو شده باشم 17قطره یعنی 2برابر وزن احتمالیم بهم داد ومن حسابی خواب آلود وگیج بودم خلاصه برای عکس همکاری نکردم ورفتیم مرکز بهداشت که آه از نهاد مامانی درومد وقتی فهمید من کلا شدم هفت ونیم کیلو واین یعنی توی 2 ماه گذشته فقط سیصدگرم اضافه کردم وقدم هم شده بود 69سانتیمتر

توی مرکز گفتند که خیلی مساله ی مهمی نیست واین یک ماه رو حسابی به من برسن وبعد از یک ماه باز برم برای چکاب بعدش واکسنم رو زدم ویه چیزی حدود 10 برابر همه ی بچه های دیگه بغض وگریه کردم

خلاصه قطره ی آهنم رو گرفتیم واومدیم خونه وبابا با دکتر لک تماس گرفت وآقای دکتر گفتن چون وزنم نسبت به بدو تولدم 2برابر شده خیلی جای نگرانی نیست وبه تغذیم بهتر رسیدگی بشه ووعده هام بیشتر بشه ویک ماه دیگه برای چکاب برم پیششون

بعدش مامانی به خاله مریم زنگ زد وخاله مریم تاکید کرد که اکثر بچه ها توی ماه های اول شروع کمک غذا یا اصلا وزن نمی گیرن یا کم وزن میگیرن واین خیلی طبیعی هستش چون بچه یکهو از شیر استریل وکاملا طبیعی ومقدس مادر میفته به غذاهای نا آشنا وکلی به مامانی امیدواری داد وخاله هم تاکید کرد که یکماه بعد باید بازم چک بشم

واین ماجراهای آیدا در 6ماهگی

روز قبلش یعنی 6تیر خونه ی مامان بزرگم بودم که یک سری عکس گرفتم توی حیاتشون که دوتاشو میذارم اینجا

من وبابا

من وبابا

خدایا مراقب همه ی بچه های دنیا باش/تا بعد بای بای

___________________

مامان نوشت:عشق به یقین یعنی هجی نام تو...

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامانی مهربون
8 تیر 93 5:19
سلام با اجازه لینکتون کردم خوش حال می شم شمام بکنین
ترنم
8 تیر 93 10:11
6 ماهگیت مبارک خوشگل خاله ایشاله صد سال زی سایه مامان بابات عمر با عزت داشته باشی _______-- مرسی خاله جون
مامان مهنا
9 تیر 93 15:42
هميشه به تفريح و گشت وگذارخوشگل خانومخوش به حالتون كه هواي شهرتون خنك و مطبوعه ما كه انگار تو جهنميم __________________________ سلام خاله مواظب خودتون ومهنا کوچولو باشین
مامان هلیا جون
9 تیر 93 16:00
مرسي به ما سر زديد.آيدا جون خيلي نازه.بووووووس افتخار دوستي ميديد؟ ________________ سلام خاله جون ممنون با کمال میل
مامی دلسا
9 تیر 93 17:21
مبارکه عزیزم 6 ماهگیت __________ مرسی
مهزاد مامان عرفان
10 تیر 93 10:33
عزیزم مبارکه 6 ماهگیت. عرفان منم داره بزرگ میشه بیا ببینش اگه دوست داری؟ ________________- مرسی
ترنم
10 تیر 93 12:45
عزز خاله ماشاله شما که کمبود وزن داری به مامانیت بگو نگران نباشه دختر گلمون از این به بعد وزن میگیره _________________________ ممنون خاله از دلگرمی دادنتون
مامان نرگس
10 تیر 93 15:04
عزیزم 6 ماهگیت مبارک نگران نباش گلم حتما این ماه حسابی حسابی رشدت خوب میشه و حسابی تپل مپل میشی ________________-- ممنون خاله جون امیدوارم
مـامـان الــــنــــا
12 تیر 93 18:27
سلام کوچولوی نازی دارین انشالله خدا حفظش کنهبه منم سر بزنید
ابجی سجا
13 تیر 93 21:54
ﻣــﯽ ﺩﺍﻧـــﯽ… ﺍﮔـــﺮ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺗﻮﺭﺍ ﺁﺭﺯﻭ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ ﺑﺮﺍﯼ ِ ﺑـﯽ ﺁﺭﺯﻭ ﺑﻮﺩﻥ ِ ﻣﻦ ﻧﯿﺴﺘـــ ! ﺷــﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺯﻭﯾــﯽ ﺯﯾﺒـــﺎﺗــﺮ ﺍﺯ ﺗـــــــﻮ ﺳــﺮﺍﻍ ﻧﺪﺍﺭﻡ … _____________________
نادین
15 تیر 93 16:17
سلام دوست عزیز تعدادی بسته تم تولد با قیمت مناسب و ارسال رایگان، خوشحال میشیم بازدید فرمایید. باب اسفنجی انگری بردز