آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

مسافرکوچولو

تولدمسافرکوچولو

1393/2/14 15:05
نویسنده : آیداکوچولو
311 بازدید
اشتراک گذاری

درست یکسال پیش وبلاگ مسافر کوچولو رو ساختیم واین پست رو توش نوشتیم

*********************************************

* اولین سلام...



سلام من احتمالا کوچکترین عضو نی نی وبلاگ باشم دقیق نمی دونم ،فکر می کنم تازه دو هفته از عمرم می گذره البته مامانی هنوز آزمایش نداده ولی تقریبا می دونه که من دوهفتست که هستم...

موضوع :


نوشته شده در تاريخ 19:54 | شنبه 14 ارديبهشت 1392 توسط آیداکوچولو

*******************************************

وحالا من 4ماه و هفت روزه که آسمونو ترک کردم وبه زمین اومدم

آیدای آسمونی

 

آیدای آسمونی

روزهای پرفراز ونشیبی توی این یک سال گذشت روزهای پر از شادی پر از غم وبیشتر ازهمه پر از استرس ودلهره برای مامانی، که البته دلهره های مامانی پایانی نداره!وروزها ولحظه هائی که برخی هاشونو ثبط کردیم وبرخی هاشونو رو مامانی توی سینه ی خودش برای همیشه حفظ میکنه

آیدای آسمونی

آیدای آسمونی

ومامانی به این فکر میکنه که خیلی زود تولد یکسالگی خودم میرسه ودوسالگی وسه سالگی و.........به همین سرعت ومثل همیشه فقط وفقط برای من وصدالبته داداشی گلم آرزوی شادکامی وخوشبختی وعاقبت به خیری میکنه

تا بعد /بای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

khale roya
18 اردیبهشت 93 2:22
سلام 28 اردیبهشت تولد خواهر زادم تاراس خوشحال میشم بیاین تبریک بگین
بابایی
23 اردیبهشت 93 4:33
عاشقتم