آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

مهر🍁🍂

1402/7/30 9:46
نویسنده : آیداکوچولو
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اول مهر و شروع مدرسه😍


 

و آیدا از پیش‌دبستان تا کلاس چهارم😍

دوم مهر تعطیل بود و نهار رفتیم پارک از درخت بالا کشیدم و پرواز تمرین کردم😄


 

و من و بلدرچین‌هام🐥♥️🐥

وقتی از مدرسه میام اول با طلا و آرشیدا بازی میکنم یه کم

من دوسال پیش دوره‌ی مقدماتی اسکیت رو دیدم و دیگه بعدش ادامه ندادم اون موقع دلم می‌خواست مسابقه شرکت کنم که نبود امسال یه مسابقه برگزار شد که شرکت کردم خیلی جذاب بود و دینا دوستم مدال طلا گرفت 

و مدال طلای دینا

روز تولد حضرت محمد نهار رفتیم پیتزا خوردیم و بعدش هم رفتیم سینما فیلم هتل رو دیدیم

آخرین روزهای من و طلا و آرشیدا🐥🐥

و روز جهانی کودک مبارک، الهی که همه‌ی بچه‌ها در همه‌ی جهان شاد و سلامت و خوشبخت باشند🙏♥️

یه لپ‌لپ ال‌اوال یه کیف طلقی‌ اسب تک شاخ و یه دفتر آکواریومی هدیه گرفتم😍😍

سینما فیلم بچه‌زرنگ با دینا و رضا

یه روز رفتیم با دوستامون خونه عمه‌اشرف چشم روشنی قبولی دانشگاه پسرش که پزشکی قبول شده

به مناسبت روز و هفته‌ی کودک ما رو خانم پرورشی‌مون یه روز برد کانون

حواست هست که جان و جانان منی مهربونترین و بااحساس‌ترین دختر دنیا♥️

یه لبتاب اسباب‌بازی بود تو اینترنت دیدم عاشقش شدم دیگه با پس‌انداز خودم از با سلام خریدمش😍

و آزمایش علوم برای شاد😣

و شروع کلاس زبان ، کانون زبان ثبت‌نام کردم که مبتدی فقط دو نفر بودیم و تشکیل نشد منم رفتم آموزشگاه نشر؛ خیلی علاقه دارم و خیلی برام جذابه

خونه‌ی ال‌اوال های من همه چی دارن مبل تخت تلویزیون آباژور حتی موتور سیکلت😍

و اولویت قرار دادن عروسک‌های خواب موقع خواب روی تخت، اسم پونی لالا هست عروسک آبی‌پوش لیمو و اون یکی اسموتی اینا عروسکای خوابم هستن😍😍

خیلی دوست داشتم مبصر یا انتظامات بشم و بالاخره هفته‌ی آخر مهر انتظامات شدم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان صدرامامان صدرا
7 آبان 02 15:40
😍🤌❤️🧿
آیداکوچولو
پاسخ
🍁&hearts️