آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

بهمن پر برف❄️❄️

1401/11/30 18:29
نویسنده : آیداکوچولو
299 بازدید
اشتراک گذاری

بهمن ماه خیلی خوب برف بارید و من سری به سری عکس برفی گرفتم

این عکس‌ها یه روز که با ترنم و مامانا رفتیم یه برف بازی خیلی حسابی

(این کلاه سفید صورتی زیبا رو خاله جون برام بافتن♥️♥️😍)


 


و یه روز برفی دیگه


 


 


و برف پارو کردن با بابایی

و یه روز سرد گردش و بازی با دینا و رضا


یه روز برفی که با بابایی تو حیاط ایگلو ساختیم

و من و کوه برف تو حیاطمون


یه روز نهار رفتیم پارک و من با این پیشی نهار خوردم

یه شب که خوابیده بودم

یه شب رفتیم خونه دایی بابا و‌ من با نیکی و نازنین نوه‌های دایی بابا کلی بازی کردم

وقتی میخواستیم بریم خونه برف زیادی باریده بود و تو کوچه بازی کردبم

و یه روز که رفتم سینما فیلم جزیره‌ی فضایی رو دیدم

و یه روز که با دوستام و مامان‌ها رفتیم کافه سینما و پیتزا خوردیم

و یه مدت بود که دوست داشتم عطر داشته باشم و مامانم برای اولین بار برام عطر بچگونه گرفت


‌املای تابلویی سر کلاس

برای روز پدر خانم یه کارت تو شاد گذاشت و من درستش کردم♥️ 

و نقاشی که خودم کشیدم

و فیلم دیدن من و بابایی

مستاجر عزیزجونم یه دختر داره همسن من که اسمش ستاره‌ست ‌و دوست و همبازی منه

خونه عزیز جون با سوگند و ترنم 

یه خرگوش برفی هم ساختیم

دایی عمه( زنداییم) به رحمت خدا رفت به همین خاطر تولد ترنم رو نگرفتن و همین طوری یه روز رفتیم خونشون هدیه بردیم و یه کیک کوچولو هم داشت

یکی دو روز خاله اومد پیشمون رفتیم بارقه‌شان کنیم منظره کوه خیلی زیبا بود عکس گرفتم باهاش

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)