آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

مسافرکوچولو

شهریور🌞

1401/6/31 14:43
نویسنده : آیداکوچولو
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قرار نبود تلخی‌ها را بنویسیم، اما این ماه ماه دختر ایران بود، ماه مهسا، ماه مهساامینی🥀🥀#مهسا_امینی🖤

و شهریور گرم به روایت تصویر

اول یه روز خوب که رفتیم دریاچه

و رفتیم فروشگاه که جای خیلی بلند و قشنگیه و خرید کردیم

یه روز با دینا اینا رفتیم موج های آبی بروجرد خیلی خوب بود خیلی هیجان انگیز بود و دلم می خواد بازم برم

نمیشد عکس بگیریم فقطاینجا توی لابی یه عکس گرفتیم

و بعد از استخر رفتیم میدان سماور و نساجی 

داداش یه دوره بابد بگذرونه و از صبح تا شب بابا و داداش نیستن و ما تنها هستیم جمعه که بابا اینا بودن نهار بردیم پارک و من حسابی بازی کردم طبق معمول دوست پیدا کردم شهر بازی رفتم تاب و سرسره بازی کردم و کلی هم با بابا والیبال بازی کردم و حسابی بهم خوش گذشت


 

عکس یادگاری با دوستای هندبالم

یه روز با مامانم رفتم بیرون و خسته شدم مامانی برام بستنی قیفی گرفت نشستم تو پارک هوردمس

عاشق سنجابم و این نقاشی سنجاب رو کشیدم

و غذا دادن به لئو

‌داره پاییز میشه و قاصدک ها دارن میان و من قاصدک بازی میکنم

یه روز خوب که با دوستامون رفتیم کافه

یه روز با عمه و خاله حدیث اینا رفتیم پارک و شهربازی ولی یه انفاق بد آخرش افتاد سوگند انگشت دستش توی سرسره شکست

یه روزم دختر خاله‌ی بابا یه مهمونی توی پارک گرفت و کلی خوش گذشت


 

این کتاب‌های جذاب رو داداشی برام هدیه گرفت

یه شب با مادرجون اینا رفتیم یه رستوران سنتی خیلی قشنگ

من و مادر جونم

یه روزم با بابایی رفتیم سینما فیلم پسر دلفینی رو دیدم

یه روز خوبم رفتیم روستا پیش مبینا

با هم رفتیم امامزاده که بالای کوه بود و کلی هم باد می‌اومد

من و مبینا با هم ‌گوجه چیدیم برای کباب من از بچگی عاشق گوجه‌ام

مبینا موتورسواری بلده و کلی با هم موتورسواری کردیم

و آیدا به دنبال پروانه

رفتیم کنار دریاچه‌ی سد و کلی پرنده‌ی مهاجر اومده بودن

و من که توی طبیعت باید از درخت برم بالا

و گردش با مبینا

و عکس خانوادگی♥️♥️♥️♥️

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
5 مهر 01 18:56
🧿🥰❤️
آیداکوچولو
پاسخ
&hearts️🌹
مریممریم
5 آذر 02 16:48
ای جانم عزیزم خداحفظش کنه 🥰😘
آیداکوچولو
پاسخ
ممنونم💕