آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

اولین هدایای من

1392/10/21 20:28
نویسنده : آیداکوچولو
1,111 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اینا اولین هدایای من هستند

کادوی مامان جون اخترم

گوشواره

کادوی مامان جون فاطمه ام

هدیه

کادوی خاله جونم یعنی قابلمه رو داشته باش ومحتویاتش رو

قابلمه گل

ومحتویات قابلمه

النگوهامو

وآلبوم عکس

آلبوم من

کادوی دائی علی وزن دائی شهلا

گردنبند خورشیدم

کادوی دائی حسن وخانوم دائی فاطمه

سکه

کادوی آبجی هانیه عزیزم

تی تیشم

وکادوی داداش امید عزیزم

انگشتر وتو گردنی

کادوی مامانی وبابائی

مریمی

دست همگی درد نکنه

ممنون از هدایای قشنگتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

علی
21 دی 92 21:01
سلام چه وب نازی داری حیف نیست در وبلاگتون از شکلک استفاده نمیکنید خوشحال میشم که به وبم بیایید واز شکلکام استفاده کنید تا وبتون خوشمل تر والبته زیبا تر ورویایی بشه من منتظر حضورت گرمتون در وبلاگم هستم وخوشحال میشم نظرتونم درباره ی وبم بدونم پس من منتظرم