آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

مسافرکوچولو

تابستان است...

1399/5/5 18:07
نویسنده : آیداکوچولو
574 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

این تابستون نفس گیر هم شروع شد 

همش توی خونه هستم کلا دوبار رفتم دور دریاچه دوچرخه بازی و یه بارم با مامانم رفتم کفش تابستونی خریدم 

کل از خونه بیرون رفتنم یا گاهی خونه ی مادر جونه یا رفتن تا سر کوچه با بابایی و بستنی خریدن

من دختر مهربونی هستم و خیلی هم دوست داشتنی کمی هم بی احتیاط!یه روز دلم می خواد چوپان بشم یه روز باغبون یه روز هنرپیشه الانم دلم می خواد مخترع بشم؛ کاردستی درست کردن رو خیلی دوست دارم لبخند و قلب رو هم خیلی دوست دارم با یه مداد همه جای خونه قلب و لبخندو ستاره کشیدم

واما عکس ها

اولین عکس ؛ عکس فارغ التحصیلیم هست که البته ما به خاطر کرونا جشن نداشتیم فقط با رعایت موارد بهداشتی رفتیم یه عکس گرفتیم

من یه دوست بالکنی دارم

هستی میاد روی بالکن خونشون منم میرم رو پشت بوم همسایه می شینم و با هم از راه دور بازی می کنیم غروبا

این نقاشی عزیز جونمه که رفته مسجد

کاردستی

بازی کردن های من

اینا کاردستی های منه مامانی زده رو کابینت البته اون ریسه ی قلبا را باران برای مامانی درست کرده

و من و بارانی

۱۱ مرداد رفتم برای سنجش برای ورود به مدرسه که همه چیز خوب بود چشمام گوشام دندونام و هوشم و قد و وزنم همه چیز مورد تایید بود

و نانوای با ذوق و نون قلبی من

من و سوگند و ترنم

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)