آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۶۵ تا ۶۶ ماهگی

1398/4/5 15:03
نویسنده : آیداکوچولو
440 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این ماه دیگه ماه رمضون تموم شد و من حسابی رفتم پارک و شهر بازی و گردش

خیلی دختر خوبی هستم به حرفای مامان و بابام گوش میدم

خیلی مهربون وبخشنده هستم

اصلا اهل حسادت یا لجاجت نیستم

برای همین تو هر جمعی به راحتی با همه ی بچه ها دوست میشم و اونا هم با من دوست میشن

احتمال داره بخوام پیش دبستانم رو عوض کنم و به جای مدادرنگی برم پیش دبستان نمونه

واما عکس ها

یکی دو روز خاله اینا اومدن پیش ما و سوگند اینا هم اومدن و به ما سه نفر خیلی خوش گذشت

شب پیش همدیگه خوابیدیم

اون جوجه یاکریم های کوچولو بزرگ شون ورفتن

یه روز رفته بودم توی حیاط و آفتاب می گرفتم

یه روز رفتم با دوچرخم و بابائی خرید

سوگند میره کلاس نقاشی یه روز رفتم پیشش کلاس

یه روز رفتم دوچرخه سواری

یه روز با بابایی رفتیم مزرعه ی دوست بابا که یه پسر همسن من داره

یه روزم خونه ی عزیز جونم من و سوگند نمایش جک و لوبیای سحرآمیز رو اجرا کردیم

ویه روز که سوگند اومد پیشم و کلی بازی کردیم وکارتون دیدیم

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
5 تیر 98 20:15
انقدر محبتم میاد به ایندخترتون خیلی به دلم نشست خدا حفظشکنه 
آیداکوچولو
پاسخ
ممنونم لطف دارید شما خدا نوه ی گلتون رو حفظ کنه
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
6 تیر 98 6:56
سلام خدا حفظشون کنه ماشالله