آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 26 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۶۰ تا ۶۱ ماهگی

1397/11/6 2:14
نویسنده : آیداکوچولو
395 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

این ماه ماه خیلی خوبی بود برف بارید کلی برف بازی کردم تولد سوگند و ترنم بود که با هم گرفتن و رفتم سفر به جزیره ی زیبای کیش

واما عکسها 

اول عکس های برف و برف بازی

وعکس های تولد ترنم و سوگند 

اول نقاشی قشنگی که برای تولدشون کشیدم

یه  روز که رفته بودیم خونه یکی از دوسای مامانم مهمونی با ترنم و دینا و پریا

وبازی کردن های من و کارتون دیدن با سوگندی

یه روزم رفتیم خونه ی خاله ی سوگند پیش ثنا

واما سفر کیش که خاله زحمت کشیدن و جا برامون گرفتن و ما رفتیم.

اول فرودگاه

وداخل هواپیما که یه کوچولو هم گوش درد گرفتم

وخلیج زیبای همیشه فارس

یکی از تفریحات کیش دوچرخه سواری هست روی پیست سبز دور جزیره که کاملا امن هستش

این عکسا مربوط به کلبه ی هور هستن که البته بخش عمدش رو رفتم تاب و سرسره بازی و نذاشتم مامانم هم بره کنار ساحل

وعکسای محوطه ی ویلا

و نهار با ویوی دریا

 

یه روز رفتم کشتی اکواریوم که شیشه ایه و میشه ازش ماهی های تو دریا رو دید

دختر عمه ی بابا کیش زندگی میکنه یه شب رفتیم پیششون و با دلارام نوه ی عمه مینا کلی بازی کردم

وگل کاغذی های زیبای کیش

وترکیب دو عکس زیبا با فاصله ی ۵ روز 

طبیعت زیبای چهار فصل ایران زمین

عکس سمت راست ۲۸ دی ماه ۹۷ و عکس سمت چپ ۳ بهمن ۹۷

 

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
7 بهمن 97 7:10
خوش باشید. 😍
شادی زندگیشادی زندگی
7 بهمن 97 18:20
ترکیب دوعکس واقعازیباست 😉
مامان صدرامامان صدرا
7 بهمن 97 23:44
همیشه به گردش چه عکسای زیبایی 💓💓💓💓💓💓
مامانمامان
8 بهمن 97 8:08
زیبا بود.مثل همیشه
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
8 بهمن 97 22:34
خوش باشید گلگلگلگل
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
9 بهمن 97 16:55
چ عکسای قشنگی  چ دخترای نازو شیرینی😘😘