آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مسافرکوچولو

مهمونی تولد

1397/10/13 23:46
نویسنده : آیداکوچولو
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چهارشنبه شب یه مهمونی خانوادگی به مناسبت تولدم گرفتیم

مادربزرگام و داییم و خاله بانو و مامان اقدس سوگند مهمونامون بودن

واما عکسها

اول تزئینات ساده و قشنگم

کیکم و شمع کیتی

یادبودها که آدم برفی های خوشگلی بودن که دوست مامانم درست کردن

میز تولدم

سفره ی شام که شامل زرشک پلو مرغ و ماکارانی بود

واما عکسهای تولد

من و مادر بزرگام

من و داییم اینا

من و خاله بانو

من و داداشیم

من و باباییم

من و عزیز جونم

من و نصف مامانیم

وهدایا

وهدایا

عزیز جونم ۲۰۰۰۰۰تومن، مادر جونم ۱۰۰۰۰۰تومن و فلاکس چای و لباس و جامدادی و جوراب مامان و بابام النگو و عینک آفتابی خاله جونم که البته نبودن وجای خودشون و بارانی خیلی خالی بود سکه ی ربع بهار آزادی، داییم ۱۵۰۰۰۰تومن ،سوگند کیف، ترنم گلدون داداشی ۶۰۰۰۰۰تومن و تونیک حریر، اقدس خانوم شلوار ،خاله بانو ۵۰۰۰۰تومان

(دست همگی درد نکنه)

واین بود مهمانی تولد من🙂

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
14 دی 97 5:30
تولدت مبارک آیدا خانم
mahyamahya
14 دی 97 14:54
تولد مبارک ایدا کوچولو انشالله 123452854555526 سال زنده باشی  😊😍😘
دخترخاله و دختر عمه عطیهدخترخاله و دختر عمه عطیه
14 دی 97 19:48
تولدت مبارک فرشته ی ناز بوس
مامانمامان
14 دی 97 20:53
مبارک باشهههههههههههههههههههههههه عاقبت بخیر باشی
✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)✿فاطمه✿(مامان محیا و حسام)
15 دی 97 13:04
آیدا جان،ب لیست دوستان محیاگلی اضافه شدی. مطالبتو دنبال میکنم😘
مامان صدرامامان صدرا
15 دی 97 20:05
خوشگل خانوم تولدت مبارک باشه 💗💗💗 عالی بود عکسا👌
مامان مهنامامان مهنا
16 دی 97 2:39
تولدت مبارک آیدا جون
❤️Maman juni❤️Maman juni
30 دی 97 3:22
♥️♥️
🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
2 بهمن 97 12:21
😍😍😍 اي جوووونم ماشالله بهش فرشته ي زيبا تبريك ميگم عزيز دلم