آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

مسافرکوچولو

آیدا از ۵۹ تا ۶۰ ماهگی

1397/10/1 19:20
نویسنده : آیداکوچولو
1,832 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

حتما یه روزی میرسه که مامانم بیاد اینجا و بنویسه که آیدا دخترحرف گوش کنی شده

مواظب خودشه

وبهداشت رو رعایت میکنه

ولی از اول تا حالا نوشته و بازم می نویسه که آیدا مهربوونه خانوومه بخشنده است حسود نیست و با همه ی بچه ها دوسته

واما عکس ها

اول عکس من و انار 

وعکس های یلدآ

خونه ی عزیز جونم من و سوگند و ترنم

ماملنم برام یه دفتر شطرنجی گرفته گاهی توش مشق بنویسم و یه ذره دقتم تقویت بشه

یه روز دایی علی اومد پیشمون من دایی علی جونم رو خیلی دوست دارم

یه روز رفتیم خونه خاله حدیث پیش ثنا

یه بار که رفتم پارک

چن روز ترنم اومد پیش ما وقتی مامانش سر کار بود

این دستبدای خوشگل رو خاله حدیث و اقدس خانم از مشهد آوردن برام

ما یه کمد دیواری بزرگ داریم هم کمده هم انباری با بابایی میرییم توش بازی میکنیم

اینجا داداشی رو کردم میکی موس

درحال نقاشی کردن و تلویزیون دیدن

یکی از نقاشی های قشنگم

وآیدای کتاب فروش

وبرای یلدا رفتم آتلیه و اینم یک عکس از پشت صحنه آتلیه

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
1 دی 97 20:21
یلداتون مبارک. گل
مامان زهرهمامان زهره
4 دی 97 9:37
عکس ها فوق العاده هست. عکس های با لباس محلی زیبا و عکس داداش که میکی موس شده خیلی بامزهخنده
❤️Maman juni❤️Maman juni
7 دی 97 12:05
چقد بامزهههههه شده خوشكل خانم😍