آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

مسافرکوچولو

17ماهگی

1394/3/7 21:40
نویسنده : آیداکوچولو
3,369 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من آیدا کوچولو امروز 17 ماهه شدمniniweblog.comزیبا

17ماهگی

17ماهگی

17ماهگی

17ماهگی

17ماهگی

17ماهگی

وتقویم ویژه ی تابستان من

تقویم تابستانه ی من

پی نوشت :من برای اولین بار درجشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم خوشحال میشم بهم رای بدین کد من 167 هستشزیبا

اولین جشنواره

بعدا نوشت:واما نتیجه ی جشنواره

آمار نهایی جشنواره 

تعداد کل آرای دریافتی جشنواره : 18,193 رای 

تعداد شرکت کنندگان : 293 نفر 

مجموع کل پیامک های صحیح دریافتی : 16,913 پیامک

تعداد کل آرای شما : 219 رای 

رتبه شما در رای گیری مردمی : 16

************************************************
دوستانی که با آرا مردمی انتخاب شدند خوب کاملا واضح وروشن هستش که با آرای بالائی که داشتند انتخاب شدند اما عکسهائی که انتخاب هیات داوران بودند نشانگر نهایت بی سلیقگی بودند!!!

بین عکس های بچه ها عکس های فوق العاده زیبا وطبیعت های فوق العاده چشم نوازی دیده میشد که واقعا برتر بودند ولی خوب از قرار اختلاف سلیقه همیشه وهمه جاهست!

 

پسندها (16)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (22)

مامان فاطمه
7 خرداد 94 21:51
سلام.اگر هنوز در جشنواره نی نی و طبیعت رای ندادین...پس لطفا کدهای 93 و 94 رو به 1000891010 ارسال کنید تا پسرخاله های وروجک برنده بشن....ممنونم
مامان مهنا
8 خرداد 94 2:58
مبارکه دخترنازم عکسات واسه جشنواره خیلی مناسبه کاش شرکت کنی __________ ممنون خاله شرکت کردم ولی مامانم اهل تبلیغ کردن نیست
مامان مبینا
9 خرداد 94 17:16
ماهگردت مبارک ایدا جونی ایشالله 100ساله شی عزیزم
مامان مبینا
9 خرداد 94 17:17
واااااااااااااااای چ عکس خوشملی ایشالله ک برنده میشی خاله
مامان هانیه
10 خرداد 94 20:15
عزیزدلممممم 17 ماهگیت مبارک نفس...
ترنم
11 خرداد 94 8:15
سلام آیدا جون 17 ماهگیت مبارک . امیدوارم تو جشنواره موفق بشی دقیقا این اتفاق برا منم افتاد امانم به گیلدا رای داد دیگه نتونست برا من رای بده چه خوب که مامانای مهربونی داریم هوای دوستامونو دارن مامان آیدا خیلی ممنون که به من رای دادین منم سعی میکنم برا آیدا رای جمع کنم ___________________
مامان مبینا
12 خرداد 94 16:15
عزیزم عیدتون مباااااااااااااااااااااارک
مامان رويا
14 خرداد 94 17:01
ايداي نازمن بهت راي ميدم توخيلي نازودوست داشتني هستي خداحفظت كنه ……...... ممنونم
**AZITA**
15 خرداد 94 17:07
سلام عزیزم ممنونم که بهمون سرزدیمن لینکت کردم خواستی شماهم لینکم کن
مامانی دخمل بلا
17 خرداد 94 16:59
سلام مامانی گل و نازنین آیدا جون خوشگلم ماشاالله کوچولوی تو دل برو و نازی دارین ... خیلی بانمک و خواستنی هستی شما خاله جون ... چشم بد ازش دور باشه عزیزم ... خدا حفظش کنه براتون عزیز دلم ... راستی دخملی ما هم در جشنواره نی نی و طبیعت شرکت کرده , عکسش هم در وبلاگمون موجوده , اگه دوست داشتین به وبلاگ ما بیایین و از عکسش دیدن کنید و در صورتی که تمایل داشتین به فاطمه جونی ما رای بدین دوست خوب من ... ممنون از لطف و محبتتون عزیزم ...
پریسا مقصودی
19 خرداد 94 1:07
سلام مامان آیدا منم يه سايت زدم ولي بازديدم کمه اگه تونستين پيش منم بيا خوشحال ميشم از حضورتون.در ضمن خیلی خوشحال می شم با سایت های خوبی مثل شما تبادل لینک داشته باشم. ممنون
مامان نرگس
21 خرداد 94 0:37
17 ماهگیت مبارک خوشگل من... چه خوب که شرکت کردی آیدا جونم....عکست قشنگخ. انشاله برنده شی....من که بهت رای میدم حتمااااااااااا _________________________ ممنون خاله
مامان راحله
21 خرداد 94 18:09
سلام دوست خوبم . تولد بهارمـہ . اگـہ میخواے تو شادے ما شریک باشے بـہ وب ما یـہ سر بزטּ . خوشحال میشیم . ________________________¶¶¶¶¶¶ ________________________¶¶¶___¶¶ ______________________¶¶¶______¶___¶¶ ___________________¶¶¶¶¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ __________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ __________________¶___¶¶¶¶¶¶¶________¶¶ _________________¶¶_____¶¶______¶____¶¶ ________________¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶ _______________¶¶__________¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ _¶¶__¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ __¶¶___¶¶¶____¶¶_________¶¶¶¶___________¶¶ ___¶¶_¶__¶¶__¶¶¶____¶¶__¶¶______________¶¶ ____¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶__¶_¶¶_¶¶_______________¶ _____¶¶¶¶¶_¶¶_¶¶¶¶_¶¶¶¶¶_¶_____________¶¶ ______¶¶¶¶__¶¶_¶¶¶¶¶¶¶¶__¶____¶_______¶¶ _________¶¶¶_¶¶__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶¶¶_¶¶___¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________________¶¶¶¶__¶¶____¶¶____¶¶¶¶ ________________¶¶¶¶____¶¶____________¶¶¶ _______________¶¶¶¶______¶¶¶¶___________¶¶ ______________¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶ ______________¶¶¶______________¶¶¶____¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶_______________________¶¶¶ _____________¶¶¶_________________________¶¶ _____________¶¶¶ _____________¶¶¶ ______________¶¶¶
مامان راحله
21 خرداد 94 18:09
بوس برای دختر خوشگل
مامان رويا
22 خرداد 94 12:59
17ماهگيت مباركه عزيزم عكسات خيلي قشنگه
لیلا مامان پرنیان
23 خرداد 94 1:18
17 ماهگیش مبارررک
مامان مبینا
23 خرداد 94 16:22
ایدا کوچولو ک همیشه واسه ما برنده است عزززززززززززززززیززززززززززززززززززمی
مامان آنیسا
25 خرداد 94 13:23
سلام خانوم کوچولی خوشکل 17 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان مبینا
26 خرداد 94 21:28
محجوب بانو
29 خرداد 94 16:25
سلام عزیزم ماشاالله دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه به 💓بوی بهشت 💓ما هم بیایید و برامون نظر بزارید و پسندمون کنید خوشحال میشیم
مامان عفیفه
29 خرداد 94 19:23
منم باانتخاب نابجای هیئت داوران موافقم
مامان نرگس
3 تیر 94 11:46
آیدا جونم واسه ما همیشه برنده است قربونت برم انشاله همیشه و همه جا خوش بدرخشی