آیدا کوچولوی ماآیدا کوچولوی ما، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
داداش امیدمداداش امیدم، تا این لحظه: 26 سال و 5 ماه و 30 روز سن داره

مسافرکوچولو

اولین جشن تولد

1392/12/17 10:06
نویسنده : آیداکوچولو
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام،من پنج شنبه شب به جشن تولد سوگند جون دعوت شدم واینجا آماده شدم که برم

تی تیش تولدی

آماده تولد

بغل بابائی داریم میریم

داریم میریم

پشت جوراب شلواریم خیلی نازه نمی شد عکسش رو نذارم آخه!

جوراب شلواریم

واینم مهمونی تولد

جشن تولد

جشن تولد

من توی مهمونی همش بغل ماما نی بودم ونق زدم اخه من به شلوغی عادت ندارم ولی تجربه ی خوبی بود

سوگند جان تولدت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

علامه کوچولو
28 اسفند 92 21:26
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********